oraman
oraman

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاین

نویسنده : هوانوردی بازرگانی - علیرضا فروهر مقدم

اگر جزو آن دسته از مسافرینی هستید که به آسیا سفر می کنید و مسافر شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاین در مقاصد پروازی خود به نقاط مختلف آسیا هستید پس با مطالب جذاب و خواندنی در ادامه ی این مقاله تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی با سنگاپور ایرلاین

alt

شرکت هواپیمایی سنگاپور یکی از موفق‌ترین خطوط هوایی دنیا به شمار می رود. طبق رده بندی خطوط هوایی توسط مجمع بین المللی اسکای ترکس خط هوایی سنگاپور تا کنون توانسته چهار بار در لیست بهترین خط هوایی جهان قرار گیرد. کیفیت پروازی و خدمات ارایه شده در شرکت هواپیمایی سنگاپور، باعث شده است تا از طرف مسافران با محبوبیت بسیار زیادی مواجه شود.

alt

تاریخچه ی سنگاپور ایرلاین به سال 1966 میلادی و تأسیس شرکت هواپیمایی مالزی - سنگاپور که به صورت مشترک توسط دو کشور تأسیس شده بود. این شرکت پس از تأسیس، تنها شش سال فعالیت نمود و در سال 1972 بود که از یکدیگر جدا شدند و دو شرکت هواپیمایی مستقل به نام مالزیا ایرلاینز و سنگاپور ایرلانیز به وجود آمد که تا به امروز ادامه دارد. البته شرکت هواپیمایی سنگاپور، تاریخچه ی نام و نشان خود را به سال 1947 میلادی و تأسیس شرکت هواپیمایی مالایان ایرویز می داند؛ چرا که تا این زمان تمام پروازهای سنگاپور به مقاصد دیگر توسط این شرکت انجام می شد.

alt

اصلی‌ترین سال پیشرفت و گسترش این ایرلاین به سال ۱۹۷۲ میلادی برمی‌گردد که شرکت هواپیمایی سنگاپور با خرید هواپیماهای جدید و اضافه کردن آن ها به ناووگان پروازی اش توانست قدم بزرگی برای پیشرفت و توسعه ی خود بردارد و در طول سال‌های بعدی گسترش یابد؛ به طوری که در 1 ژوئیه سال 1981 بود که با تأسیس فرودگاه چانگی، عملیات پروازی شرکت هواپیمایی سنگاپور از فرودگاه نظامی پایا لبار به فرودگاه جدید چانگی سنگاپور منتقل شد و با انتخاب این فرودگاه به عنوان مقر مرکزی خود دوران جدیدی از فعالیت تجاری این شرکت شروع شد.

alt

در سال 1993 میلادی بود که شرکت هواپیمایی سنگاپور، از مجسمه ی تبلیغاتی خود با عنوان دختر سنگاپور جهت معرفی جهانی خود به همگان در تولد 21 سالگی این شرکت در موزه ی مادام توسوی لندن رونمایی کرد. دختر سنگاپور شعار تبلیغاتی این شرکت برای مهنداران خود می باشد که با لباس متمایز "سارونگ کابایا" از سال 1971 میلادی استفاده شده و به عنوان نماد این شرکت انتخاب شده است؛ جالب است بدانید خدمه ی کابین شرکت هواپیمایی سنگاپور، 23 سال متوالی است که با عنوان بهترین خدمات خدمه ی کابین موفق به دریافت جایزه شده است.

alt

امروزه سنگاپور ایرلاین با کسب رضایت و بالا بودن کیفیت‌ سفرهای هوایی خود را در الویت های اول مسافرانی است که به مقاصد قاره ی آسیا سفر می کنند. شکت هواپیمایی سنگاپور با داشتن تعداد زیادی از هواپیماهای پهن پیکر در رده های مختلف موفق شده است تا پروازهای خود را به سایر نقاط مختلف جهان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

ناوگان پروازی

سنگاپور ایرلاین جزء معدود خطوط هوایی آسیاست که بیشترین تعداد از هواپیماهای پهن پیکر را در ناوگان پروازی خود به اختیار دارد؛ ناوگان پروازی پهن پیکر سنگاپور ایرلاین را تنها 3 تایپ ایرباس 330، 350، 380 و دو تایپ بویینگ 777 و 787 تشکیل می دهد که همگی آن ها از نوع نسل جدید هواپیماهای پهن پیکر می باشند.

alt

جالب است بدانید خط هوایی هوایی سنگاپور اولین ایرلاین دنیاست که اولین غول هوایی ایرباس 380 معروف به سوپر جامبوجت را در ناوگان هوایی خود به کار گرفت و اولین پرواز تجاری آن را در تاریخ 25 اکتبر 2007 از سنگاپور به مقصد سیدنی انجام داد. البته شرکت هواپیمایی سنگاپور در کنار ناوگان هوایی پهن پیکر خود، نسل پنجم هواپیمای بدنه باریک بویینگ 737 را در اختیار دارد که از آن ها برای مقاصد پروازی نزدیک به سنگاپور در قاره ی آسیا استفاده می کند.

alt

کلاس های پروازی سنگاپور ایرلاینز

کلاس‌های پروازی شرکت هواپیمایی سنگاپور در ۵ دسته تقسیم می‌شود. این کلاس ها عبارتند از سوییت سنگاپور، فرست کلاس، بیزنس کلاس، اکونومی پریمیوم و اکونومی که در ادامه به تفصیل آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سوییت سنگاپور ایرلاین

شرکت هواپیمایی سنگاپور اولین ایرلاین دنیا می باشد که تنها دو سال بعد از تولید هواپیمای پهن پیکر ایرباس 380 این هواپیما را در اختیار گرفت و بخش فرست کلاس خود را برای اولین بار در سطح جهان تحت عنوان سوییت سنگاپور به مشتریان خود عرضه نمود. سوییت های سنگاپور ایرلاینز از نوع بسته (Closed Suite) می باشند و در قالب یک نفر و یا دو نفر ارایه می شوند.

alt

مطمئن باشید حس آرامش و آسایش شما در سوییت های سنگاپور فراتر از تصور است؛ و تمام المان های مورد نیاز شما در این سوییت ها طراحی شده اند تا بتوانند سفری بسیار راحت و به یاد ماندنی را برای شما در ارتفاع 40 هزار پایی رقم بزنند. هر یک از سوییت های سنگاپور ایرلاینز مجهز به کمد شخصی می باشد که شما می توانید تمامی وسایل خود را در آن جای دهید و با تعویض لباس مناسب که برای شما در سوییت تعبیه شده است صندلی خود را به صورت تخت دربیاورید و تا رسیدن به مقصد با آرامش کامل استراحت کنید، و یا در صفحه نمایش ال سی دی فیلم مورد نظر خود را ببینید. همچنین می‌توانید در تمامی لحظات تماس‌های خدمات مورد نیاز خود را با کادر پرواز برقرار کنید.

alt

همان گونه که گفته شد سوییت های سنگاپور ایرلاین فقط در هواپیماهای پهن پیکر ای 380 این شرکت ارایه می شود؛ این سوییت ها در طبقه ی دوم ایرباس های 380 سنگاپور ایرلاین واقع شده است. شرکت هواپیمایی سنگاپور دارای 30 سوییت بسته در قالب تک و یا دو نفره می باشد که سوییت های دو نفره در بخش وسط و سوییت های تک نفره در بخش چپ و راست کابین واقع شده اند.

alt

تمام صندلی های سوییت ها از نوع تخت خوابشو با طول 81 اینچ (205 سانت) و عرض 35 اینچ (190 سانت) می باشند که برای استراحت به تخت کینگ تبدیل می شوند و آرامشی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورند.

فرست کلاس سنگاپور ایرلاین

alt

فرست کلاس سنگاپور ایرلاین در دو نوع کابین به مسافران این شرکت ارایه می شود؛ نوع اول کابین های درجه یک این شرکت موسوم به سوییت سنگاپور می باشد که با آن آشنا شدید. اما دسته ی دوم این کلاس پروازی، در هواپیماهای تریپل سون (بویینگ 777) این شرکت ارایه می شود که صندلی های آن از نوع تخت خوابشو می باشد. تمامی المان های موجود در سوییت های سنگاپور ایرلاین در کابین فرست کلاس تعبیه شده و به تنها تفاوت اصلی می توان به کابین آن اشاره نمود که از نوع باز (Open Suite) می باشد و حریم خصوصی کمتری را در مقایسه با سوییت به شما ارایه خواهد نمود. از دیگر تفاوت های کلاس فرست با سوییت های سنگاپور می توان به طول و عرض صندلی ها آن اشاره نمود که دارای طول 71 اینچ می باشند.

بیزنس کلاس سنگاپور ایرلاین

alt

کلاس تجاری شرکت هواپیمایی سنگاپور که با نام رافلس کلاس نیز شناخته می شود در تمام تایپ های پروازی این شرکت ارایه می شود. صندلی های این کابین در دو نوع پیکربندی شده اند؛ نوع اول به صورت تختخوابشو (Flat Bed) که فقط در تایپ های ایرباس 350، 380 و بویینگ 777 و 787 موجود می باشند؛ طول صندلی های کابین تجاری سنگاپور ایرلاین از 50 اینچ تا 60 اینچ بسته به نوع هواپیما با عرض ثابت 30 اینچ متغیر می باشد.

alt

اما نوع دوم به صورت زاویه دار (Angle Flat Seat) هستند و فقط در تایپ ایرباس 330 این شرکت وجود دارد. صندلی های این کابین سطح تقریبا مسطحی برای خواب ایجاد می‌کنند، اما از آن جایی که به طور کامل باز نمی‌شوند و موازی سطح هواپیما قرار نمی‌گیرند، راحتی کمتری نسبت به صندلی های فول تخت (Flat Bed) دارند و راحتی کمتری را به شما می دهند. صندلی های این کابین دارای طول 60 اینچ و عرض 24.5 اینچ می باشند و از نظر امکانات دارای تمامی تجهیزات، از جمله صفحه نمایش 18 اینچی می باشند.

اکونومی کلاس سنگاپور ایرلاین

alt

کلاس اکونومی سنگاپور ایرلاین به مانند بسیاری دیگر از خطوط هوایی یکی از پرطرفدارترین کلاس های پروازی دارد؛ البته اگر مسافر کلاس اکونومی سنگاپور ایرلاین در هر جا هستید بایستی بدانید با خیال آسوده و کمترین خستگی به مقصد خود خواهید رسید، چرا که تمام صندلی های کابین اکونومی شرکت هواپیمایی سنگاپور از نوع قابل تنظیم با بیشترین زاویه ی خمیدگی جهت استراحت می باشند؛ همچنین از دیگر امکانات صندلی های این کابین می توان به تصفحه نمایش 11 اینچی (PTV) اشاره کرد که برای هر صندلی به صورت جداگانه تعبیه شده و به شما امکان دسترسی نامحدود به هزاران فیلم و نمایش تلویزیونی را می دهد.

alt

از دیگر امکانات صندلی های کابین اکونومی سنگاپور ایرلاین می توان به پورت اتصال به برق ای سی و تأمین شارژ لپ تاپ اشاره کرد. صندلی های این کابین در اکثر تایپ های پروازی این شرکت دارای طول 32 اینچ (81 سانت) و عرض 19 اینچ (48 سانت) می باشند که کمی بالاتر از استاندارد جهانی است و به همین جهت راحتی بیشتری را برای شما در طول پرواز به ارمغان می آورد.

alt

اکونومی پریمیوم سنگاپور ایرلاین

شرکت هواپیمایی سنگاپور را می توان جز معدود خطوطی دانست که در سال 2015 کابین جدیدی را تحت عنوان اکونومی پریمیوم را به مشتریان خود عرضه نمود. البته طرفداران این کلاس پروازی باید بدانند که این کلاس فقط در تایپ های ایرباس 350 و 380 و بویینگ 777 ای آر این شرکت ارایه می شود.

alt

اصلی‌ترین ویژگی بارز کابین اکونومی پریمیوم سنگاپور ایرلاین، داشتن صندلی‌های پهن و بسیار راحت با طول 38 اینچ (96.5سانت) و عرض 19.5 اینچ (46.5 سانت) می باشد که به نسبت به کلاس اکونومی آن حدود 15 سانت دارای طول بیشتر می باشد و از این جهت فضای بیشتری را برای استراحت پا فراهم نموده است. همچنین مانیتورهای تمام لمسی کوچکی در مقابل هر مسافر قرار داده شده است، که مسافرت را برای آن‌ها سرگرم کننده می‌کند و مانع از خستگی بیشتر آن‌ها در مدت زمان پرواز می‌شود.

alt

خدمات شرکت هواپیمایی سنگاپور

غذاهای ویژه ی سنگاپور ایرلاین

سنگاپور ایرلاین وعده ی غذایی مناسب شما را مطابق با نیازهای شما آماده می سازد تا با آرامش خاطر غذای خود را در هواپیما میل کنید؛ چه به دلایل مذهبی، رژیمی یا آلرژی و یا برای یک کودک نوپا، می توانید غذای مورد نظر خود را از فهرست غذاهای ویژه شرکت هواپیمایی سنگاپور درخواست کنید. برای این کار کافیست وعده غذایی ویژه ی خود را حداقل 48 ساعت قبل از پرواز انتخاب کنید. غذاهای ویژه ی سنگاپور ایرلاین در چهار دسته ی رژیمی، مذهبی، گیاهی و غذای کودکان قابل ارایه می باشند. یکی از ویژگی های بسیار خوب شرکت هواپیمایی سنگاپور به عنوان ابداع کننده در مقایسه با سایر خطوط هوایی این است که شما می توانید جزییات غذای مربوط به پرواز خود را در سایت این شرکت و صفحه مدیریت رزرو (Manage Booking Page) با وارد کردن کد رزرو به همراه نام خود و یا از طریق شماره 13 رقمی بلیت خود پیدا کنید؛ همچنین، در صورت تمایل می توانید با بخش پشتیبانی شرکت اورامان به شماره 09193104363 تماس حاصل فرمایید.

غذاهای مخصوص کودکان (Children Meals)

1- غذای بیبی (Baby Meal)

این غذا برای نوزادان کمتر از یکسال مناسب است و شامل 3 شیشه به طور تقریبی 80 گرم تا 110 گرم محتوی غذای اصلی، سبزیجات و دسر می باشد؛ غذای فوق با کد BBML قابل رزرو می باشد.

2- غذای نوزاد (Infant Meal)

این غذا مناسب نوزادان کمتر از دو سال می باشد و شامل مواد غذایی نرم هستند و با سس های سبک تهیه می شوند. غذای فوق با کد CHMLI قابل رزرو می باشد.

3- غذای کودک (Child Meal)

این غذا برای کودکان بین دو سال تا زیر 12 سال مناسب است و به سبک غربی تهیه می شود و حاوی گوشت گاو، مرغ، ماهی، پاستا، سبزیجات، شکلات، چیپس، کراکر، شیر و محصولات لبنی، میوه و میوه می باشد. غذای فوق با کد CHML قابل رزرو می باشد.

4- غذای کودک آسیایی (Child Meal Asian)

این غذا برای کودکان بین دو سال تا زیر 12 سال مناسب است و به سبک آسیایی تهیه می شود و حاوی مرغ، ماهی، رشته فرنگی، سبزیجات، شکلات، چیپس، کراکر، شیر و محصولات لبنی، میوه و آب میوه می باشد. غذای فوق با کد CHMLA قابل رزرو می باشد.

5- غذای کودک گیاهی (Child Meal Vegetarian)

این غذا برای کودکان بین دو سال تا زیر 12 سال مناسب است و به صورت گیاهی تهیه می شود و حاوی ماکارونی، رشته فرنگی، سبزیجات، شکلات، چیپس، کراکر، شیر و محصولات لبنی، میوه و آب میوه می باشد. غذای فوق با کد CHMLV قابل رزرو می باشد.

غذاهای مخصوص ادیان (Religious Meals)

1- غذای غیر گیاهی هندو (Hindu Non-Vegetarian Meal)

این وعده ی غذایی غیر گیاهی است و حاوی گوشت (گوشت بره، مرغ)، ماهی و یا محصولات لبنی است و مناسب کسانی است که گوشت گاو، گوساله، خوک، ماهی دودی و خام مصرف نمی کنند و به طور معمول تند یا کاری پخته می شود؛ البته ممکن است طرز تهیه و پخت آن متفاوت باشد. غذای فوق با کد HNML قابل رزرو می باشد.

2- غذای کوشر (Kosher Meal)

این غذا بر اساس مشخصات مذهبی یهودیان تهیه می شود و از پیش بسته بندی شده و مهر و موم می گردد؛ غذای فوق با کد KSML قابل رزرو می باشد.

3- وعده غذایی مسلمانان (Muslim Meal)

در تهیه ی این غذا از الکل، گوشت خوک، فرآورده های جانبی خوک، ژامبون یا بیکن استفاده نمی شود؛ البته ممکن است طرز تهیه و پخت آن متفاوت باشد. غذای فوق با کد MOML قابل رزرو می باشد.

غذاهای گیاهی سنگاپور ایرلاین (Vegetarian Meals)

1- غذای گیاهی هندی (Vegetarian Indian Meal)

این یک وعده غذایی گیاهی غیر سخت است که به سبک هندی تهیه می شود و به طور معمول تند می باشد. گوشت، غذاهای دریایی یا تخم مرغ در تهیه این غذا استفاده نمی شود و حاوی محصولات لبنی می باشد. غذای فوق با کد AVML قابل رزرو می باشد.

2- غذای گیاهی جین (Vegetarian Jain Meal)

این غذا برای جین ها مناسب می باشد و به سبک هندی طبخ می شود و تند می باشد. در تهیه این غذا از هیچ گونه فرآورده حیوانی یا فرآورده های جانبی حیوانی (مانند گوشت، غذاهای دریایی و تخم مرغ) استفاده نمی شود؛ همچنین از سبزیجات ریشه دار مانند پیاز، سیر، زنجبیل، قارچ و سبزیجات نیز استفاده نمی شود. این غذا با کد VJML قابل رزرو می باشد.

3- غذای گیاهی شرقی (Vegetarian Oriental Meal)

این غذا به سبک آسیایی طبخ می شود و حاوی گوشت، غذاهای دریایی، تخم مرغ و محصولات لبنی نمی باشد. این غذا با کد VOML قابل رزرو می باشد.

4- غذای گیاهی وگان (Vegetarian Vegan Meal)

این غذا گیاهی است و به سبک غربی طبخ می شود و حاوی گوشت، غذاهای دریایی، تخم مرغ و محصولات لبنی نیست. غذای فوق با کد VGML قابل رزرو می باشد.

5- غذای گیاهی بدون لاکتو (Vegetarian Lacto-Ovo Meal)

این وعده ی غذایی شامل مواد گیاهی غیر سخت است که به سبک غربی طبخ می شود و شامل تخم مرغ و محصولات لبنی می باشد و از گوشت ها و غذاهای دریایی در طبخ این غذا استفاده نمی شود. غذای فوق با کد VLML قابل رزرو می باشد.

وعده های غذایی رژیمی سنگاپور ایرلاین (Dietary Meals)

1- غذای ملایم (Bland Meal)

در تهیه ی این غذا از اقلامی که باعث تحریک معده می شوند نظیر فلفل سیاه، پودر فلفل، کاکائو و الکل استفاده نمی شوند؛ غذای فوق با کد BLML قابل رزرو می باشد.

2- غذای دیابتی (Diabetic Meal)

در تهیه این غذا از شکر استفاده نمی شود؛ و نمک در مقدار محدود مجاز است. غذای فوق با کد DBML قابل رزرو می باشد.

3- بشقاب میوه (Fruit Platter)

فقط میوه های تازه برای این غذا سرو می شود. بشقاب میوه با کد FPML قابل رزرو می باشد.

4- وعده غذایی ضد گلوتن (Gluten Intolerant Meal)

در تهیه این غذا هیچ گونه گندم، چاودار، جو و سبوس و سایر مواد غذایی که ممکن است حاوی چنین موادی باشند به هیچ شکلی استفاده نمی شود. غذای فوق با کد GFML قابل رزرو می باشد.

5- غذای کم چرب (Low Fat Meal)

در تهیه این وعده غذایی از چربی های حیوانی یا غذاهای چرب و غذاهایی که به طور طبیعی کلسترول بالایی دارند مانند انواع میگو و پوست مرغ و غذاهای سرخ شده استفاده نمی شود و فقط محصولات لبنی کم چرب مانند شیر بدون چربی یا پنیر دلمه، گوشت بدون چربی و روغن های گیاهی مایع چند غیر اشباع مجاز هستند. غذای فوق با کد LFML قابل رزرو می باشد.

6- غذای کم لاکتوز (Low Lactose Meal)

این وعده غذایی حاوی شیر، مواد جامد شیر خشک، کازئین، پنیر، خامه، کره، لاکتوز و مارگارین نیست. غذای فوق با کد NLML قابل رزرو می باشد.

7- غذای کم نمک (Low Salt Meal)

در تهیه این غذا از نمک و همچنین غذاهای نمک زده و فرآوری شده طبیعی مانند بکینگ پودر، سودا استفاده نمی شود؛ غذای فوق با کد LSML قابل رزرو می باشد.

8- وعده غذایی با حداقل مواد حساسیت زا (Minimal Allergen Meal)

در تهیه این وعده ی غذایی از حداقل مواد غذایی آلرژی زا استفاده شده است و فاقد آلرژن های گلوتن، تخم مرغ، لبنیات، سخت پوستان، ماهی، سویا، بادام زمینی و آجیل های درختی شامل بادام، آجیل برزیل، بادام هندی، فندق، پسته، گردو، اسپند و ماکادمیا و مشتقات آن ها می باشد. غذای فوق در تمام پروازهای خروجی و ورودی از سنگاپور موجود است و با کد MAMLA قابل رزرو می باشد. برای بررسی این که آیا حداقل وعده غذایی آلرژی زا برای پرواز شما موجود است یا خیر، می توانید به سایت شرکت هواپیمایی سنگاپور و صفحه مدیریت رزرو مراجعه کنید و یا با بخش پشتیبانی شرکت اورامان به شماره 09193104363 تماس حاصل فرمایید.

9- وعده غذایی بدون آجیل غیر سخت (Non-Strict Nut Free Meal)

در تهیه این وعده ی غذایی موادی مانند بادام زمینی و حبوبات حذف شده است. وعده ی غذایی فوق با کد NFMLA قابل رزرو می باشد. جهت رزرو این وعده ی غذایی می بایست با پشتیبانی اورامان به شماره 09193104363 تماس حاصل فرمایید، تا هماهنگی لازم جهت رزرو این وعده ی غذایی در پرواز مورد نظرتان انجام شود.

10- غذای غیر دریایی (Non Seafood Meal)

این وعده غذایی شامل سخت پوستان، نرم تنان و ماهی یا قسمتی از آن ها نمی شود و با کد NSFML قابل رزرو می باشد.

11- غذای دریایی (Seafood Meal)

این وعده غذایی فقط حاوی غذاهای دریایی از جمله ماهی است و با کد SFML قابل رزرو می باشد.

اطلاعات شرکت هواپیمایی سنگاپور

alt

اطلاعات پروازی شرکت هواپیمایی سنگاپور

• کد حرفی یاتا: SQ

• کد عددی یاتا: 618

• کد ایکائو: SIA

• شرکت مادر: Temasek Holdings Limited

• دفتر مرکزی: سنگاپور

• پایگاه هوایی: فرودگاه چانگی سنگاپور

• کد یاتایی فرودگاه: SIN

• کد ایکائو فرودگاه: WSSS

• آلیانس هوایی: استار آلیانس (Star Alliance)

ناوگان پروازی سنگاپور ایرلاین (Singapore Airlines Fleet)

• تعداد ناوگان پروازی: 150 فروند

• تایپ های پروازی:

1- هواپیماهای پهن پیکر:

ایرباس 330، 350، 380 و بویینگ 777 و 787

2- هواپیماهای بدنه باریک:

بویینگ 737

• تعداد هواپیمای سفارش داده شده:

• تعداد مقاصد پروازی: 81 شهر پروازی

اطلاعات دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی سنگاپور

alt

• آدرس وبسایت:

https://www.Singaporeair.com

• آدرس دفتر مرکزی:

سنگاپور، فرودگاه چانگی

• آدرس شرکت هواپیمایی در ایران:

در حال حاضر شرکت هواپیمایی سنگاپور در ایران نمایندگی ندارد.

پروازهای شرکت هواپیمایی سنگاپور از تهران

• در حال حاضر شرکت هواپیمایی سنگاپور از ایران پرواز ندارد و پروازهای آن از مبداء سنگاپور به سایر نقاط بین المللی قابل رزرو می باشد.

نرخ های گارانتی و ارزان ترین نرخ های پروازی سنگاپور ایرلاین را از اورامان سیر تهران بخواهید.

همسفر و همراه گرامی اورامان

با سلام و احترام؛ از وقتی که گذاشتید و این مقاله را مطالعه فرمودید از شما سپاسگزاریم؛ خواهشمند است در صورت تمایل نظر خودتان را درباره ی این مقاله ثبت نمایید، تا ما را در ارایه محتواهای با کیفیت جهت خدمت رسانی به شما عزیزان یاری نمایید. اورامان سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

"روزگارتان خوش، دلتان شاد و تندرستی تان مستدام"

شرکت جهانگردی و خدمات مسافرت هوایی اورامان سیر تهران

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران