oraman
oraman
image-gallery

هتل رایگان با امارات

نویسنده : www.emirates.com/update78823

هواپیمایی امارات به تمام مسافران دبی هتل رایگان می دهد

هتل رایگان با شرکت هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات اعلام کرد که به تمام مسافرانی که به دبی می روند یا در آن جا توقف می کنند، به مدت محدودی اقامت هتل رایگان خواهد داد؛ امارات در بیانیه ای گفت که مهلت رزرو هتل رایگان از 22 می تا 11 ژوئن می باشد. بر این اساس مسافران کلاس پروازی فرست یا بیزنس که بلیت رفت و برگشت به دبی دارند یا در دبی توقف می کنند می توانند از 2 شب اقامت در هتل Hotel Dubai One Central استفاده کنند. این هتل با منظره ی موزه ی آینده در نزدیکی DIFC قرار گرفته و به تمام جاذبه های اصلی شهر دسترسی دارد؛ همچنین مسافران می توانند از سرویس راندده ی خصوصی برای رفت و آمد به فرودگاه استفاده نمایند.

alt

هواپیمایی امارات همچنین برای مسافران کلاس اکونومی و اکونومی پریمیوم یک شب اقامت در هتل Novotel World Trade Center در نظر گرفته است. تمام افرادی که بین 26 می تا 31 اگوست بلیت رفت و برگشت به دبی با حداقل 24 ساعت زمان در دبی دارند می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند؛ این هتل در دبی ورلد ترید سنتر (Dubai International Convention and Exhibition) قرار دارد.

alt

مسافران می توانند جهت رزرو هتل 96 ساعت قبل از ورود به امارات از طریق وب سایت www.emirates.com مرکز تماس هواپیمایی امارات یا آزانس های هواپیمایی اقدام نمایند. هواپیمایی امارات به مسافران خود یادآوری کرد که کارت پرواز امارات را همراه خود نگه دارند تا بتوانند از انواع تخفیف های ویژه در مراکز و مجموعه های تجاری در دبی و سراسر امارات که با این شرکت هواپیمایی قرارداد دارند استفاده کنند.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران