oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور لندن

رفت
جمعه
برگشت
جمعه
طول سفر
8 روز و 7 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

2480 یورو + 495.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور لندن

روزهای رفت

جمعه

روزهای برگشت

جمعه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

اقتصادی

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Qatar Airways

خدمات تور

بیمه مسافری

بروشور

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

راهنما تور

ویزا توریستی

نوع تور

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی لندن

روز اول:

پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز اقامتمان در پایتخت زیبای کشور انگلیس لذت ببریم.

روز دوم:

دومین روز اقامتمان در لندن را با گشتی نیم روز آغاز می‌کنیم. با همراهی راهنمای محلی به بازدید از جاذبه‌هایی مانند محله قدیمی وست مینستر، کلیسای وست مینستر، رود تایمز، کلیسای سنت پاول، میدان ترافالگار و پیکادلی، تاور بریج لندن، برج لندن، ساختمان پارلمان و کاخ باکینگهام خواهیم رفت. مراسم تعویض گاردهای این کاخ، یکی از جاذبه‌های دیدنی آن می‌باشد که زمانی را نیز به دیدن این مراسم اختصاص خواهیم داد. در طی این گشت این امکان را خواهیم داشت تا از نمای بیرونی بلندترین چرخ و فلک اروپا، معروف به چشم لندن نیز بازدید به عمل بیاوریم. بعد از این گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در این شهر زیبا بگذرانیم.

روز سوم:

در گشت امروز ، به غرب لندن خواهیم رفت تا با یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین محله‌های لندن، محله می فر آشنا شویم و در طی این گشت از دیگر دیدنی‌های این شهر مانند فروشگاه معروف هرودز، طاق مرمر، هاید پارک، موزه ویکتوریا و آلبرت، پارک لین، تالار معروف رویال آلبرت هال و کاخ کنزینگتون دیدن خواهیم کرد. سپس به موزه مادام توسو لندن می‌رویم که شامل دو بخش معمولی و اختصاصی است. در بخش معمولی موزه می‌توان مجسمه‌هایی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی را دید و در بخش اختصاصی لندن، می‌توان سوار بر ماشین‌هایی شد و در یک سفر کوتاه، آنچه که در طول تاریخ بر این شهر گذشته است را مرور کرد. توجه داشته باشید که بلیط ورودی به محوطه داخلی این موزه نیز برای شما رزرو شده است.

روز چهارم:

در چهارمین روز از اقامتمان در کشور انگلیس، با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با همراهی دیگر همسفران و به پیشنهاد راهنمای تور، سری به پارک گرینویچ بزنیم که مبدأ زمان در دنیا به شمار می‌رود یا می‌توان به نگارخانه ملی لندن رفت تا آثاری از داوینچی، میکل آنژ، رافائل و ون گوگ را تماشا کرد. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز پنجم:

امروز از هتل محل اقامت خود به سمت آکسفورد، شهری بینظیر و زیبا در نزدیکی لندن، سفر خواهیم کرد که به خاطر وجود دانشگاه معتبرش شهرت بسیاری یافته است. اگر از علاقه‌مندان به تاریخ هستید، دیدن این شهر زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید.در گشت امروزمان از موزه اشمولین به عنوان قدیمی‌ترین موزه عمومی بریتانیا، بنای یادبود شهدای آکسفورد، دانشگاه تیرینیتی، سالن نمایش شلدونین، کتابخانه بادلین، رادکلیف کمرا، کلیسای سنت مری و دیگر جاذبه های این شهر زیبا دیدن خواهیم کرد. اگر خوش شانس باشیم می‌توانیم یکی از دانشکده‌های دانشگاه آکسفورد را نیز ببینیم تا با زندگی دانشجویی از نزدیک آشنا شویم. گشت امروز ما در مرکز خرید بیستر ویلج، از مراکز خرید بسیار بزرگ واقع آکسفوردشایر، به پایان خواهد رسید.

روز ششم:

امروز با زمان آزادمان می‌توانیم با دیدنی‌های بیشتری از لندن آشنا شویم؛ با همراهی راهنمای تور از محله های مختلف لندن از جمله محله اعراب، محله چینی‌ها و ساختمان‌ های معروف شهر دیدن کنیم تا بیشتر این شهر رویایی را بیشتر بشناسیم یا می‌توانیم با استفاده از پیشنهادات راهنمای تور، سری به موزه بریتانیا بزنیم که یکی از برترین موزه‌ها در دنیا به شمار می رود و آثاری بسیار ارزشمندی از تاریخ کشور عزیزمان ایران، از جمله منشور کوروش، را می توان در این موزه یافت.

روز هفتم:

اگر اهل پیاده‌روی هستید، امروز را در کنار رود تیمز قدم بزنید و از حرکت قایق‌ها و کشتی‌ها در داخل آن و قدم زدن عابرین در کنارش لذت ببرید. قدم زدن در هاید پارک و دیدن مناظر چشم‌نواز طبیعی و تماشای پرواز پرندگان و غذا دادن به آن‌ها در کنار دریاچه توسط مردم نیز بسیار لذت‌بخش خواهد بود. اما یادمان نرود امروز عصر حتما همراه گروه باشیم؛ زیرا مطمئناً راهنما به مناسبت شب آخر سفر، برایمان برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

روز هشتم:

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! بعد از تحویل دادن اتاق‌ها، به سمت فرودگاه حرکت می‌کنیم. روز بعد در فرودگاه امام خمینی به تهران می‌رسیم و پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، با همسفران خداحافظی می کنیم هرچند که می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com