oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور فرانسه

رفت
جمعه
برگشت
جمعه
طول سفر
8 روز و 7 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

2380 یورو + 495.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور فرانسه

روزهای رفت

جمعه

روزهای برگشت

جمعه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

اقتصادی

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Turkish Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

راهنما بین شهری

بروشور

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

راهنما تور

اخذ ویزای شنگن

نوع تور

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی فرانسه

روز اول:

جهت سفر به پاریس سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. پس از رسیدن به فرودگاه مقصد و کنترل گذرنامه و ویزا، به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به پاریس را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با عروس شهرهای اروپا خواهیم گذراند.

روز دوم:

امروز با پاریس، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور فرانسه، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز به قصد دیدن نمای بیرونی کلیسای نوتردام، برج ایفل، دروازه پیروزی، خیابان ریوولی، بلوار سن ژرمن از هتل خارج می‌شویم. سپس بعد از ظهر به سمت تپه هنرمندان (مونتمارتر) خواهیم رفت تا کلیسای ساکره کور، محله هنرمندان و ... بازدید نماییم.

روز سوم:

در گشت امروز با همراهی راهنمای محلی از جاذبه‌های دیدنی شهر پاریس نظیر دروازه پیروزی، خیابان شانزه‌لیزه، تروکادرو، نمای بیرونی کلیسای مادلین و میدان وندام بازدید خواهیم نمود. سپس این امکان فراهم است تا مجذوب لبخند اسرارآمیز مونا لیزا در موزه معروف لوور بشویم و از سایر آثار هنری نظیر لوح حمورابی، بخش تمدن بین‌النهرین، تاریخ گرانبهای دوره‌های برجسته تاریخی شامل هخامنشیان و ساسانیان، مصر، یونان باستان، مجسمه‌های معروفی چون ونوس میلو و الهه پیروزی (نیکه ساموتراس)، کاتب نشسته و نقاشی های داوینچی در معروف ترین موزه جهان، بازدید کنیم.

روز چهارم:

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم از آرامگاه صادق هدایت، غلامحسین ساعدی و سایر بزرگان هنر و ادبیات جهان در آرامستان پرلاشز بازدید کنیم یا اینکه وقت خود را در اختیار راهنما قرار دهیم تا با برنامه‌ای پیشنهادی مانند گشتی یک روزه در دیزنی لند، گوشه‌های دیگری از این شهر زیبا را به ما بنمایاند.

روز پنجم:

امروز با توجه به وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم از سایر دیدنی‌های شهر بازدید کنیم یا به پیشنهاد راهنما در یک گشت آپشنال به شهر بروکسل بلژیک برویم و از برنامه بازدید از میدان اصلی شهر، ساختمان دو ژوستیس و بنای اتمیوم لذت ببریم.

روز ششم:

امروز پس از صرف صبحانه، رهسپار ورسای می‌شویم و از کاخ باشکوه آن بازدید خواهیم کرد. بعد از ظهر را در اختیار خواهیم داشت تا در یکی از کافه‌های معروف پاریس، خودمان را به صرف یک فنجان قهوه دعوت کنیم.

روز هفتم:

به پایان تور نزدیک می‌شویم! امروز نیز زمان آزاد داریم تا از آخرین روز اقامت خود در پاریس نهایت بهره را ببریم؛ چرا که بی‌شک جاذبه‌های فراوانی در این شهر هستند که هنوز موفق به دیدار از آنها نشده‌ایم؛ مانند اپرای گارنیه، خانه ویکتور هوگو، باغ های تویلری و پانتئون. همچنین بعد از ظهر به گشت کشتی بتو خواهیم رفت و شام آخر در پاریس را میهمان ایوار بر روی رود سن میل می‌نماییم. (لازم به ذکر است که گشت کشتی بتو و شام مختص تورهای نوروز و تابستان است و در سایر فصول به صورت اختیاری است)

روز هشتم:

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار در فرودگاه، گذرنامه‌های خود را جهت ارایه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می کنیم هرچند که می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com