oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور سوییس

رفت
پنجشنبه
برگشت
پنجشنبه
طول سفر
13 روز و 12 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

1780 یورو + 495.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور سوییس

روزهای رفت

پنجشنبه

روزهای برگشت

پنجشنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

اقتصادی

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Turkish Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

راهنما بین شهری

بروشور

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

صبحانه بوفه

راهنما تور

اخذ ویزای شنگن

نوع تور

ورزش های آبی

نقاط ناشناخته

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی سوییس

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت کرده و سپس تهران را به مقصد زوریخ ترک می‌کنیم. بعد از کنترل گذرنامه، ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان به سوییس سرسبز لذت خواهیم برد.

روز دوم:

امروز را با گشتی تمام روز در زوریخ، بزرگ‌ترین شهر کشور سوئیس و یکی از مرفه‌ترین شهر‌های جهان آغاز می‌کنیم. در این گشت از خیابان بانهوف که به نوعی مرکز تجاری و مالی این شهر است، کلیسای گروس مونستر، کلیسای فرومونستر، بافت قدیمی شهر زوریخ دیدن می‌کنیم. سپس راهی می‌شویم تا از آبشار‌های راین بازدید کنیم. پس از آن به روستای اشتاین ام‌راین خواهیم رفت تا از زیبایی‌های این روستای جذاب لذت ببریم. در ادامه به بازدید از کارخانه شکلات‌سازی لینت خواهیم رفت.

در ادامه به یکی از دلرباترین شهرهای کوچک سوئیس، اشتاین ام راین می رویم و مدهوش زیبایی معماری قرون وسطایی آن می شویم. همچنین در ادامه روز و در پایان گشت به کارخانه شکلات سازی لینت می‌رویم و تجربه ای شیرین به همراه بازدید از بزرگترین آبشار شکلاتی دنیا خواهیم داشت.

روز سوم:

در گشت اختیاری امروز به پیشنهاد راهنما می‌توانیم به بازدید از شهر‌های برن و اینترلاکن بپردازیم و ساعاتی خوش را در این دو شهر فوق العاده سپری کنیم. در شهر برن، برج ساعت، محله قرون وسطایی و کلیسای جامع شهر شما را به وجد می‌آورند. در اینترلاکن نیز محو زیبایی‌های اطراف دریاچه برینز خواهید شد.

روز چهارم:

با توجه به زمان آزاد، امروز می‌توانیم در گشت اختیاری به سمت شهر زیبای لوسرن برویم تا طبیعت بی نظیر دامنه‌های آلپ و دریاچه چشم‌نواز آن را از نزدیک ببینیم. پل چپل، قسمت قدیمی شهر، بنای یادبود شیر و بازدید از دریاچه لوسرن بعد از ظهر شما را دل‌انگیز‌تر می‌کند. در ادامه‌ می‌توانیم از بالای کوه ریگی، چشم‌اندازی فراموش نشدنی از سوییس را ببینیم.

روز پنجم:

امروز از زوریخ به سمت مقصد بعدیمان یعنی شهر لوگانو حرکت خواهیم کرد. پس از رسیدن به لوگانو، همراه با راهنما گشتی کوتاه در این شهر خواهیم داشت و از بافت قدیمی و دریاچه‌ی زیبای لوگانو دیدن می‌کنیم.

روز ششم:

در وقت آزاد امروز به همراه راهنما می‌توانیم گشتی در لوگانو داشته باشیم یا برای لذت بیشتر از طبیعت سوئیس راهی یکی از شهر‌های اطراف مانند لوکارنو شویم. پیشنهاد می‌کنیم امشب در محله قدیمی لوگانو، خودتان را به یک فنجان قهوه داغ سوییسی دعوت کنید.

روز هفتم:

امروز در وقت آزاد این فرصت را خواهیم داشت تا به ایتالیا رفته و در گشتی تمام روز، از شهر میلان، پایتخت مد جهان بازدید داشته باشیم و از مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر مانند مرکز خرید امانوئل دوم، نمای بیرونی کلیسای دومو یا قلعه اسفورزا دیدن کنیم. در مسیر بازگشت، این فرصت را خواهیم داشت تا از مرکز خرید فاکس تاون بازدید نماییم.

روز هشتم:

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه های خود را جهت ارایه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می کنیم هرچند که می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com