oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور دور فرانسه

رفت
جمعه
برگشت
شنبه
طول سفر
16 روز و 15 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

3480 یورو + 495.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور دور فرانسه

روزهای رفت

جمعه

روزهای برگشت

شنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

متوسط(وسط)

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Turkish Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

راهنما بین شهری

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

راهنما تور

اخذ ویزای شنگن

نوع تور

ورزش های آبی

نقاط ناشناخته

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی دور فرانسه

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پـس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگـری مـدارک، بـار خـود را تحویـل داده و کارت پـرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به نیس را با استفاده از توضیحات راهنما، با اطراف هتل آشنا می‌شویم.

روز دوم:

امروز روز دوم اقامت در نیس است که با گشتی نیم روز، آغاز می‌شود. در گشت امروز از جاذبه هایی چون میدان ماسِنا، قسمت قدیمی شهر، میدان گاریبالدی و نوار ساحلی این شهر، معروف به گردشگاه انگلیسی دیدن می کنیم. در پایان گشت وقت آزاد خواهیم داشت تا گوشه های بیشتری از این شهر زیبا را بشناسیم.

روز سوم:

در وقت آزاد امروز می‌توانیم به پیشنهاد راهنما به بازدید از کشور موناکو، دومین کشور کوچک دنیا که در نزدیکی سواحل جنوبی فرانسه واقع شده است، برویم. موناکو پس از واتیکان، کوچک‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود. اگرچه حتی این وسعت کم، گردشگران را از سفر به این کشور فوق العاده زیبا و دیدنی منصرف نمی‌کند. خانواده گریمالدی از قرن 13 میلادی در این کشور حکمرانی می‌کنند. موناکو به دلیل شرط‌ بندی در مسابقات اسب دوانی، مسابقات رالی و نیز عاشقانه‌های رؤیایی شهرت یافته است؛ عاشقانه‌هایی همچون ازدواج بازیگر زن خوش چهره‌ی آمریکایی، خانم «گریس کلی» با شاهزاده‌ی خوش سیما، «پرنس رینیه» لازم به ذکر است که برنامه های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و برآورد هزینه اجرای آن ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز چهارم:

زمان ترک نیس و عزیمت به سمت مارسی فرا رسید. امروز پس از تحویل دادن اتاق ها در زمان مقرر، نیس را به مقصد مارسی ترک کرده و در بین راه به همراه راهنمای محلی بازدیدی از شهر کن خواهیم داشت. در این شهر از خیابان بولیوارد دو لا کروزِت که شناخته‌ شده‌ ترین خیابان در شهر کن است و همان‌جایی است که شهر جان تازه‌ای به‌ خود می‌گیرد. در این خیابان می‌توانید هتل کارلتون را در کنار دریا و در قلب رویدادهای کن یعنی پله دو فستیوال یا کاخ جشنواره‌ی کن پیدا کنید. همچنین می‌توانید از تماشای کالاهای لوکسِ برندهای مطرحی چون لویی ویتون، پرادا، آرمانی و گوچی لذت ببرید. پس از زمان کوتاهی برای صرف ناهار، مسیرمان به مقصد مارسی را ادامه خواهیم داد پس از رسیدن به شهر و تحویل اتاق ها و کمی استراحت، زمان داریم تا با اطراف هتل آشنا شویم.

روز پنجم:

در پنجمین روز سفر مان در گشتی نیم روز به همراه راهنمای محلی می توانیم به بندر قدیمی مارسی برویم که با قدمت بیش از ۱۰۰ سال، یکی از نقاط عالی شهر برای خوردن یک صبحانه سبک و گردش در میان غذاهای دریایی تازه است. می‌توانید برای یک فنجان قهوه و کروسان تازه به یکی از چندین کافه کنار آب بروید. بعد از گشت و گذار در بندر و لذت بردن از منظره قایق‌ها یا حتی کمی خرید، باید به سمت «موزه فرهنگ اروپا و مدیترانه» سرازیر شوید. این موزه از طریق یک پیاده‌رو از قدیمی‌ترین محله مارسی، یعنی «پَنیه» قابل دسترس خواهد بود. این موزه یک شگفتی معماری بوده و تمام ساختمان شما را در حیرت فرو می‌برد. در اینجا نمایشگاه‌های هنری هم برپا می‌شود، ولی اکثر مردم برای رستوران و کافه پشت بامش به آن سر می‌زنند.

روز ششم:

امروز را به پیشنهاد راهنما می‌توانیم که به بازدید از دژ «سن ژان» بگذرانیم . این مکان دوست داشتنی برای کنجکاوی‌های ماجراجویانه در حوالی تونل‌های کوچک و پیاده‌روهای باستانی هیجان انگیز خواهد بود. می‌توانید صبح خود را با پیاده روی، دوچرخه سواری (دوچرخه‌های عمومی شهر برای نیم ساعت اول رایگان هستند) یا یک اتوبوس در امتداد «کورنیش کندی» به پایان برسانید. این اتوبوس‌ها که نام خود را از رییس جمهور شهیر آمریکا گرفته‌اند، یکی از جذاب‌ترین مسیرهای مارسی را می‌پیمایند و مناظری بی‌بدیل از ساحل زیبا را به مسافران هدیه می‌کنند. اگر از قبل میز رزرو کرده باشید می‌توانید به «فون فون» یکی از بهترین رستوران‌های شهر رفته و یکی از ماهی‌های لذیذ بومی به نام «بویی اَبِس» را سفارش دهید.

بعد از یک ناهار خوشمزه و به یاد‌ماندنی، باید به سمت ساحل صخره‌ای کوچک و اندکی دور افتاده در آن طرف کورنیش کندی بروید. در اینجا می‌توانید برای مدت نیم ساعت در بهشت کوچک اختصاصی‌تان استراحت کنید و از مناظر خیره‌کننده لذت ببرید. سپس به راه افتاده و به سمت «ویلا والمر» رفته و قبل از پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری بازگشت به سمت شهر، از مناظر دیدنی آن هم چند عکس گرفته و کمی از زیبایی دل انگیزش خاطره بسازید.

سفر به مارسی نباید بدون بازدید از کلیسای معروف آن به پایان برسد. این کلیسا در بلندترین نقطه شهر ساخته شده و کاملاً به آن اشراف دارد. از بندر قدیمی سوار قطار کوچک که تابستان‌ها ساعت ۶ عصر حرکت می‌کند، شده و به دیدن این بنای باشکوه بروید. بعد از دیدن کلیسا، می‌توانید به «کور ژولین» سر بزنید. این خیابان بزرگ، یک محله بازسازی شده است که برای هر کسی چیزی در خود جای داده: زمین‌های بازی برای کودکان کوچک، کافه و رستوران، کلوب، سینما و مقدار قابل توجهی انرژی خوب!

روز هفتم:

امروز با مارسی خداحافظی و به سمت سومین شهر سفرمان یعنی بوردو حرکت می کنیم. این بار در میانه راه توقفی کوتاه در شهر تولوز خواهیم داشت. در میدان اصلی تولوز فرانسه، می‌توانید یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی شهر، یعنی کاخ کاپیتول و تئاتر شهر را مشاهده کنید. این میدان در بین مردم محلی محبوبیت بسیار زیادی داشته و بیشتر آن ها قرارهای خود را در این بخش از شهر می‌گذارند. دلیل آن هم رستوران‌ها و کافه‌هایی است که در اطراف میدان پراکنده شده‌اند. زمانی که از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف میدان چشم برگردانید، اولی چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، صلیب اکسیتان یا نماد زودیاک است. می‌توانید به سمت این صلیب رفته تا درب ورودی به کاخ کاپیتول را پیدا کنید. نمای کاخ به خودی خود یکی از جاذبه‌های تولوز محسوب می‌شود. اما می‌توانید وارد کاخ شده و از نقاشی‌ها و کاشی‌کاری‌های زیبای آن هم لذت ببرید.

روز هشتم:

شهر بندری بوردو که در جنوب غرب کشور فرانسه واقع شده، یکی از مناطق دیدنی این کشور است که حتی محله قدیمی‌اش با ساختمان‌های قرن هجدهمی، جزوی از میراث جهانی یونسکو ثبت گردید. می توانیم گشت امروز خود را با «میدان پیروزی» شروع کنیم که از مناطق سر زنده و پر جنب و جوش شهر به حساب می‌آید. می‌توانید در اینجا چیزی برای خوردن سفارش دهید. با یک شکم پر، برای اکتشاف در شهر آماده شوید. از زیر «طاق میدان پیروزی» عبور کرده و در خیابان «سنت کاترین» که بلندترین خیابان پیاده‌روی اروپا به شمار می‌آید، پیاده‌روی کنید.

اگر از این جا خود را به خیابان «سن جیمز» در مدرن‌ترین محله شهر برسانید، با مغازه‌هایی شلوغ از دوچرخه‌فروشی تا کافه‌ها و چای‌ خانه‌های آرام و راحت رو‌به‌رو می‌شوید. بوتیک‌های هنری و مینیمال و رستوران‌هایی عالی برای شب هم در اینجا وجود دارند. در پایانِ این خیابان کوچک، به میدان «فرنان لافارگ» می‌رسید. اینجا که از نقاط محبوب مردم محلی محسوب می‌شود، برای سپری کردن یک شب به یاد ماندنی عالی خواهد بود. می‌توانید با عبور از خیابان «دزِر» در سمت چپ، به خیابان سنت کاترین بازگردید. این خیابان را به سمت بالا طی کرده و کمی به خرید کردن مشغول شوید و حتماً در رستوران «لو کَتخیِم مور» توقف داشته باشید و از یک چای بعد از ظهری در جوار «گراندتأتر» لذت ببرید. منظره‌ای که از میدان «کمدی معروف» پیش رو دارید، حیرت‌انگیز است.

روز نهم:

امروز بوردو را ترک کرده تا به سمت پایتخت کشور فرانسه، پاریس شویم. در بین راه به همراه راهنمای محلی گشتی کوتاه در شهر نانت با بیش از ۳۰۰,۰۰۰ نفر جمعیت، یک شهر شلوغ و بزرگ فرانسوی به شمار می‌آید، خواهیم داشت. نانت با توجه به موقعیتی که کنار رودخانه «لوار» دارد، به خاطر مناظر زیبا و باشکوهش شهرت داشته و گالری‌ها، موزه‌ها و قلعه‌های متعددی نیز در آن به چشم می‌خورند. با در نظر گرفتن آن که این شهر در گذشته سلطنتی‌ اش خانه سابق دوک بریتنی بوده، تأثیرات اعیانی که در آن دیده می‌شوند، فضایی مجلل و والا را برای اکتشاف و لذت بازدیدکنندگان آماده می‌کنند. در گشت می توانیم از جاذبه هایی چون لماشین دو لیل ، باغ گیاه شناسی ، کلیسای جامع سن پیر و سن پل و تئاتر گرالن ، موزه ژول ورن و لو لیو اونیک بازدید داشته باشیم. پس از رسیدن به پاریس در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، اولین شب ورودمان به پاریس را با استفاده از توضیحات راهنما با اطراف هتل و نحوه استفاده از خطوط مترو و خرید بلیت آشنا شده و در حین این گشت میتوان از زیباترین منظره شبانه برج ایفل لذت برد.

روز دهم:

امروز با پاریس، یکی از دیدنی ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور فرانسه در گشتی تمام روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز که با همراهی راهنمای محلی شروع می شود به بازدید از جاذبه هایی مانند طاق پیروزی، برج ایفل، انولید، پل الکساندر سوم، میدان کنکورد، نمای بیرونی موزه لوور و موزه اورسی، پل نف، کانسیرژری، نمای بیرونی کلیسای نوتردام، دانشگاه سوربون، پانتئون پاریس و خیابان ریوولی می پردازیم. سپس راهی محله مونت مارتر خواهیم شد تا از دیوار عشق، میدان هنرمندان و کلیسای قلب مقدس بازدید کنیم.

همچنین امشب این فرصت را خواهیم داشت تا در کافه های معروف پاریس مانند کافه دولاپه (پاتوق امیل زولا)، کافه دو سلکت (پاتوق همینگوی و پیکاسو) و کافه دو فلور (پاتوق ژان پل سارتر) خود را به یک فنجان قهوه فرانسوی دعوت کنیم.

روز یازدهم:

امروز می توانیم وقت خود را در اختیار راهنما قرار دهیم تا با برنامه‌های پیشنهادی مانند گشت ای یک روزه در پارک تفریحی دیزنی لند، جاذبه دیگری از این شهر زیبا را به ما بنمایاند. این مجموعه عظیم شامل دو شهربازی و دهکده های کوچک و بزرگ کارتون ها و انیمیشن های مختلف دیزنی است و تجربه بازدید از آن نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز خاطره انگیز و تکرار نشدنی است.

روز دوازدهم:

در گشت امروز به موزه معروف لوور میرویم تا مجذوب لبخند مونالیزا شویم و از سایر آثار هنری نظیر لوح حمورابی،بخش تمدن بین النهرین، تاریخ گرانبهای دوره های برجسته تاریخی شامل هخامنشیان و ساسانیان، مصر، یونان باستان، مجسمه های معروفی چون ونوس میلو و الهه پیروزی (نیکه ساموتراس)، کاتب نشسته و نقاشیهای داوینچی در معروف ترین موزه جهان، بازدید کنیم. پس از اتمام گشت می توانیم به هتل بازگردیم یا در صورت امکان زمان خود را به گشت و گذار در محل هاي قدیمی و معروف پاریس، محله لئال، گالری لافایت یا باغ تویلری اختصاص دهیم و در پایان از تماشای غروب آفتاب در کنار رود سن لذت ببریم یا زمانی را به شبگردی در محله سن میشل اختصاص داد.

روز سیزدهم:

اقامتمان در پاریس نیز به پایان رسید. امروز پاریس را ترک کرده و راهی استراسبورگ می شویم. پس از رسیدن به هتل و دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، در لابی گردهم می آییم تا همراه با راهنما از اولین روز اقامتمان در این شهر زیبای مدیترانه ای لذت ببریم.

روز چهاردهم:

در گشت امروز از ساختمان های کلیسای جامع و پارلمان، محله پتیت فرانس یا فرانسه کوچک، محله آلمانی ها و بافت قدیمی شهر بازدید خواهیم کرد. پس از پایان گشت ، وقت آزاد در اختیار خواهیم داشت تا با استفاده از توضیحات راهنما وقت بیشتری را در این شهر تاریخی بگذرانیم و از جاذبه هایی نظیر کاخ روحان، خانه کمِرزلِ، کلیسای سن توماس، خانه کار نتردام و موزه های شهر بازدید کنیم.

روز پانزدهم:

در وقت آزاد امروز می‌توانیم به پیشنهاد راهنما به بازدید از یکی از روستاهای قرون وسطایی منطقه آلزاس با چشم انداز های بسیار زیبای کولمار کارت پستالی مانند، دهکده‌هایی به بزرگی یک شهر به منطقه ی تاریخی آلزاس در فرانسه، برویم و می توانیم از قدم زدن خیابان های قدیمی، تماشای خانه های رنگارنگ با تزئینات چوب و الوار آن لذت ببریم.

روز شانزدهم:

امروز روز آخر سفر ما در فرانسه ی زیبا است، صبح پس از صرف صبحانه به سمت بازل حرکت می کنیم تا بتوانیم به موقع به پرواز برگشت خود از شهر بازل برسیم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه با همسفران خداحافظی می کنیم هرچند که می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com