oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور دور سوییس

رفت
پنجشنبه
برگشت
پنجشنبه
طول سفر
13 روز و 12 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

2980 یورو + 495.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور دور سوییس

روزهای رفت

پنجشنبه

روزهای برگشت

پنجشنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

اقتصادی

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Turkish Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

راهنما بین شهری

بروشور

اینترنت رایگان

پرداخت ورودیه ها

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

راهنما تور

اخذ ویزای شنگن

نوع تور

ورزش های آبی

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی دور سوییس

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، بار خود را تحویل داده و کارت پرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل، پـــس از دریافـت کلیـد اتــــاق هـــا و استراحتی کوتـــاه، در لابی گرد هـــم مـــی آییـــم تـــا همراه با راهنما جهـت گشـتی کوتـاه در بافت مرکزی شـهر و نحوه استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی آشـنا شـویم.

روز دوم:

امروز را با گشتی تمام روز در زوریخ، بزرگترین شهر کشور سوئیس و یکی از مرفه ترین شهر های جهان آغاز می کنیم. در این گشت آغاز شده، از خیابان بانهوف که به نوعی مرکز تجاری و مالی این شهر است، نمای بیرونی کلیسای گروس مونستر، بافت تاریخی و قدیمی شهر و منطقه تاریخی لیندن هوف در کرانه های رود لیمات دیدن می کنیم سپس سوار بر اتوبوس شده تا دیداری به یادماندنی از آبشار دل انگیز داشته باشیم و این امکان فراهم است که مدت زمانی را به " راین " قایق سواری مفرح در اطراف آبشار اختصاص دهیم.

در ادامه به یکی از دلرباترین شهرهای کوچک سوئیس، اشتاین ام راین می رویم و مدهوش زیبایی معماری قرون وسطایی آن می شویم. همچنین در ادامه روز و در پایان گشت به کارخانه شکلات سازی لینت می‌رویم و تجربه ای شیرین به همراه بازدید از بزرگترین آبشار شکلاتی دنیا خواهیم داشت.

روز سوم:

در گشت امروز، زوریخ را ترک کرده و راهی لوسرن می شویم تا در این شهر، مسحور زیبایی های بی بدیل آن شویم و با نظاره کردن آرامش دریاچه فیروزه ای لوسرن و چشم اندازهای سرسبز دامنه آلپ خستگی سفر را از جسم و روح مان پاک کنیم. در این گشت از دریاچه ی لوسرن و رودخانه رویس، پل معروف چپل، بافت قدیمی شهر و دیگر زیبایی های بی نظیر این شهر دوست داشتنی، دیدار خواهیم کرد. همچنین می‌توان به پیشنهاد راهنما از کوهستان ریگی نیز بازدید به عمل آورد.

روز چهارم:

در وقت آزاد امروز این فرصت را داریم تا از سایر جاذبه‌های زوریخ که تا کنون موفق به دیدن آنها نشده‌ایم بازدید کنیم.

روز پنجم:

امروز صبح زوریخ را به مقصد برن ترک می کنیم و در بین راه از مناظر زیبای کشور سوئیس با چشم انداز های فوق العاده ی کوهستانی لذت می بریم، پس از ورود به برن و تحویل گرفتن اتاق ها و کمی استراحت، چند ساعتی زمان داریم تا در اولین شب ورودمان به این شهر، با پایتخت قرون وسطایی سوییس بیشتر آشنا شویم.

روز ششم:

صبح امروز را با گشتی تمام روز جهت آشنایی بیشتر با برن آغاز می‌کنیم. در این گشت با همراهی راهنمای محلی از محله ی قدیمی برن که یکی از میراث فرهنگی جهانی یونسکو در سوئیس محسوب می‌شود بازدید خواهیم داشت. شهر برن در سال ۱۱۹۱ توسط دوکِ «سیرینگن» بنیان گذاشته شد. در سال ۱۴۰۵ آتش مهیبی تقریباً تمام این شهرک چوبی را ویران کرد. بعد از آتش سوزی تمام شهر را دوباره از نو ساختند و این بار در بناها از سنگ ماسه‌ای استفاده کردند. از آن دوران تا به امروز شهر بدون تغییر باقی مانده است. نام آن قسمت قرون وسطایی از شهر که به محله قدیمی برن شهرت دارد، در سال ۱۹۸۳ به فهرست میراث جهانی یونسکو افزوده شد.

جدای از آب‌نماها، ساختمان‌های قابل توجه زیادی در شهر قدیمی برن وجود دارند. این بناها و سازه‌ها روح قرون وسطایی حاکم بر شهر را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر آن که بسیاری از این ساختمان‌ها جزو میراث جهانی یونسکو هستند، برخی از آن‌ها جزو دارایی‌های فرهنگی ملی سوئیس و نقاط برجسته منطقه به شمار می‌روند. به خاطر تعداد زیاد آب‌نماهای عمومی که بیش از ۱۰۰ عدد هستند، گاهی این شهر را شهر آب‌نماها نیز می‌نامند. این سازه‌های زیبا طی دوران جنبش شهری در قرن ۱۶ ساخته شدند. در آن زمان هدف اصلی از ساخت آن‌ها تأمین آب برای شهر بود. البته در دوران توسعه شهری، این آب‌نماها را توسعه داده و با حفظ شخصیت اصلی آن‌ها را با عناصر مختلفی تزیین کردند.

روز هفتم:

گشت تمام روز امروز ما به بازدید از شهر کوهستانی اینترلاکن اختصاص می‌یابد.

اینترلیکن یکی از قدیمی‌ترین، معروف‌ترین و خوش‌نام‌ترین تفرجگاه سوییس می‌باشد. اولین توریست‌ها در قرن هفدهم وارد منطقه شدند و با توسعه حمل و نقل و اضافه شدن خط راه‌آهن و قایق، اینترلاکن به بزرگ‌ترین مرکز جذب توریست برنیس اوبرلند تبدیل شد. در کنار مسیرهای متعدد پیاده‌روی و کوهنوردی، تعداد زیادی ورزش در انتظار ورزشکاران فعال می‌باشد. ورزش‌هایی نظیر ماهیگیری، موج سواری، پاراسل، اسب سواری و تنیس در اینترلاکن برای گردشگران و مسافران تور سوئیس مهیا است که می توانیم تجربه ی خاطره انگیزی از این سفر با خود به یادگار داشته باشیم.

روز هشتم:

امروز صبح از برن به مقصد ژنو حرکت می کنیم. شهری بسیار زیبا و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری سوئیس. اما قبل از رسیدن به این شهر از فرصتی که این سفر زمینی ایجاد کرده، استفاده خواهیم کرد و در بین راه توقفی کوتاه در شهر لوزان خواهیم داشت تا در گشتی دو ساعته از معروف ترین جاذبه های این شهر میدان «پَلو»، بافت قدیمی شهر، کلیسای معروف آن ، پلکان که به «اِسکَلیه دو مارشه»، کافه تاریخی «لو بربر» و موزه ی المپیک بازدید کنیم و به مسیر خود به سمت ژنو ادامه خواهیم داد و پس از طی کردن مسافتی به این شهر خواهیم رسید.

روز نهم:

دومین روز اقامتمان در ژنو با گشتی نیم‌ روز آغاز می شود. در این گشت از دیدنی هایی چون نمای بیرونی مقر سازمان ملل، ساختمان مرکزی صلیب سرخ، کلیسای نوتردام ژنو، بنای یادبود برانزویک و فوار ههای دریاچه ژنو دیدن میکنیم. در پایان گشت و استراحتی کوتاه، میتوانیم از سایر جاذبه های ژنو بازدید کنیم. کلیسای سنت پیتر، باغ انگلیسی و ساعت گل، موزه هنر و تاریخ، موزه ساعت پتک فیلیپ می‌تواند بهترین انتخاب ما باشد. همچنین می توان به پیشنهاد راهنما در قالب گشتی اختیاری و چند ساعته به شهر آنسی که آن را به ونیز آلپ نیز می شناسند سفر کنیم که با توجه به قرار داشتن در کنار دریاچه و کوهستان های آلپ هر بازدیدکننده ای را تسخیر می‌کند.

روز دهم:

امروز صبح پس از صرف صبحانه به سمت شهر مونترو می‌رویم که بتوانیم با گشتی تمام روز از این روز زیبا استفاده کنیم. شهر مونترو با پس زمینه خیره کننده کوه‌های آلپ سوئیس، در کرانه دریاچه ژنو واقع شده و بازدیدکنندگان معروفی را در گذشته به سمت خود جذب کرده است. کسانی مانند «لرد بایرون»، «چاپلین» و «شلی» مدام به این سکونتگاه زیبای کنار دریاچه سر می‌زدند. قلعه قرن سیزدهم «شیون» پربازدیدترین ساختمان تاریخی سوئیس به شمار رفته است. در این بنای پر ابهت نقاشی دیواری‌های متعددی از قرون وسطی و سیاهچال‌هایی گوتیکی را خواهید دید که بعدها موضوع شعری معروف از لرد بایرون به نام «زندانی شیون» شدند. این شعر کاملاً مستقیم از قلعه نام می‌برد.

روز یازدهم:

امروز صبح از ژنو به مقصد لوگانو که شهری بسیار زیبا در کنار دریاچه با چشم اندازهای فوق العاده کوهستانی و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری سوییس است حرکت می کنیم و پس از رسیدن به لوگانو و صرف ناهار، به هتل محل اقامتمان خواهیم رفت و زمانی را به استراحت اختصاص می دهیم و باقی روز را به گشتی با همراهی راهنما اختصاص می‌دهیم تا از زیبایی‌های این شهر رویایی لذت ببریم و در این گشت از مهمترین جاذبه های فرهنگی و طبیعی این شهر مانند دریاچه زیبای لوگانو، کلیسای جامع این شهر و میدان پیازا دلِا رفِرما بازدید خواهیم نمود.

در پایان گشت نیز به هتل محل اقامتمان رفته و زمانی را به استراحت اختصاص می‌دهیم.

روز دوازدهم:

در آخرین روز اقامت ما در کشور سوییس می باشد، امروز این فرصت را داریم تا از سایر جاذبه‌های زوریخ که تا کنون موفق به دیدن آن ها نشده‌ایم بازدید کنیم.

روز سیزدهم:

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید!

امروز ظهر هتل را ترک میکنیم زیرا ضروری است حداقل سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشیم.

پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار با همسفران خداحافظی می کنیم، اگر چه می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com