oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور استرالیا

رفت
جمعه
برگشت
چهارشنبه
طول سفر
12 روز و 11 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

4980 دلار + 995.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور استرالیا

روزهای رفت

جمعه

روزهای برگشت

چهارشنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

تجملاتی

سطح سختی

متوسط(میانگین)

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Emirates Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

بطری آب

راهنما بین شهری

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

پرواز/بلیط داخلی

راهنما تور

ویزا توریستی

نوع تور

ورزش های آبی

تور سافاری و حیات وحش

نقاط ناشناخته

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی استرالیا

روز اول:

امروز به ملبورن می‌رسیم و پس از رسیدن به هتل و تحویل اتاق‌ها، این فرصت را خواهیم داشت تا به همراه راهنما در گشتی کوتاه با دیدنی‌های اطراف هتل آشنا شویم.

روز دوم:

اولین روز اقامتمان در ملبورن را باگشتی شهری و با همراهی راهنمای محلی جهت بازدید از دیدنی هایی مانند ساختمان پارلمان، کلیسای سن پاتریک، بازار ملکه ویکتوریا، مقبره یادبود و بندر ملبورن آغاز می‌کنیم. همچنین به دیدار کلبه کاپیتان کوک رفته و در پایان گشت می‌توانیم با اتوبوس به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در شهر بگذرانیم.

روز سوم:

روز ترک ملبورن و عزیمت به سیدنی فرا رسید. صبح امروز پس از تحویل دادن اتاق‌‌ها، هتل را به مقصد فرودگاه ملبورن ترک می‌کنیم. پس از فرود آمدن پرواز و تحویل گرفتن بارها به سمت هتل حرکت می‌کنیم. استراحتی کوتاه در اتاق‌های‌مان خواهیم داشت و با هماهنگی راهنما به گشت و گذار در این شهر می‌پردازیم.

روز چهارم:

امروز در گشتی تمام روز، از صبح به دیدار مهم‌ترین جاذبه‌های سیدنی می‌رویم. در این گشت با همراهی راهنمای محلی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهراز جمله برج سیدنی دیدن کرده و بر فراز آن از نمای خیره کننده شهر لذت می‌بریم، همچنین این فرصت را داریم که زمانی را در سینمای چهار بعدی سپری نماییم. در گشت امروز دقایقی را نیز به منظور گرفتن عکس یادگاری در کنار ساختمان اپرا، شاخص‌ترین سازه معماری و نماد کشور استرالیا، سپری خواهیم کرد و زمانی هم سوار بر قایق از زیبایی‌های چشم نواز این شهر، لذت خواهیم برد.

روز پنجم:

امروز را نیز با یک گشت تمام روز در اطراف سیدنی آغاز می‌کنیم. در گشت امروز به بلو ماونتین از مناطق کوهستانی غرب سیدنی می‌رویم. پارک ملی بلو ماونتین یکی از پربازدید‌ترین پارک‌های ملی استرالیا بوده و گردشگران و طبیعت‌گردان بی‌شماری همه ساله از این منطقه دیدار می‌کنند. در گشت امروز این فرصت را نیز در اختیار داریم که از دل طبیعت بی‌نظیر و بکر این ناحیه گذشته تا علاوه بر کسب تجربه‌ای مهیج، از نزدیک با حیات وحش استرالیا و جانداران گوناگون آن نیز آشنا شویم.

روز ششم:

امروز وقت آزاد داریم تا به دیدن اماکنی برویم که در روزهای گذشته فرصت بازدید از آنها را نداشتیم. محله راکس، اسکله مدور، بندرگاه دارلینگ، آکواریوم سیدنی، پارک المپیک، باغ وحش تارونگا، لونا پارک یا ساحل منلی می‌تواند انتخاب‌های ما باشد. همچنین می‌توانیم سری به مراکز خرید سیدنی بزنیم.

روز هفتم:

امروز، با سیدنی دوست داشتنی نیز خداحافظی کرده و به سمت آخرین مقصد سفر، یعنی گلدکست رهسپار می‌شویم. پس از دریافت بار، به سمت هتل حرکت می‌کنیم، استراحتی کوتاه در اتاق‌های‌مان خواهیم داشت سپس اولین بعد از ظهر ورودمان به این شهر ساحلی را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با آن خواهیم گذراند.

روز هشتم:

امروز با همراهی راهنمای محلی گشتی تمام روز برای دیدار از بریزبین، مرکز و پر جمعیت‌ترین شهر ایالت کوئینزلند خواهیم داشت. بریزبین نیز مانند گلدکست شهری ساحلی است که یکی از محبوب‌ترین مناطق برای موج سواران و دوستداران طبیعت به شمار می رود. در این روز همچنین از پارک کوالاهای شهر بریزبین بازدید کرده و از نزدیک با این موجودات دوست داشتنی آشنا خواهیم شد.

روز نهم:

صبح امروز در گلدکست را با گشتی تمام روز از صبح به همراه راهنمای محلی در مناطق کوهستانی و پارک‌های حفاظت شده تمبورین در اطراف گلدکست آغاز می‌کنیم. لازم به ذکر است که برای این گشت همراه داشتن کفش مناسب پیاده روی پیشنهاد می‌شود.

روز دهم:

امروز وقت آزاد داریم تا از سواحل زیبا و رویایی گلدکست لذت برده و علاوه بر شرکت در فعالیت های شاد و متنوع، دقایقی را روی شن های داغ ساحل دراز کشیده و در آرامش به صدای مسحور کننده امواج اقیانوس گوش دهیم. همچنین می‌توانیم در گشتی اختیاری، راهی پارک برادران وارنر شویم و پا در جهان فیلم‌ها و انیمیشن‌ها بگذاریم.

روز یازدهم:

امروز نیز می‌توانیم از وقت آزادمان برای خرید یا گشت در شهر استفاده کنیم و یا با استفاده از برنامه پیشنهادی راهنما از جاذبه‌هایی که هنوز موفق به دیدارشان نشده‌ایم، بازدید کنیم. بعنوان مثال می توان همراه با دیگر همسفران خود، به پارک تفریحی دریم ورلد برویم که با بیش از 40 جاذبه‌ی تفریحی متفاوت، بزرگ ترین پارک تفریحی استرالیا محسوب می‌شود و از آخرین ساعات حضور در استرالیا، اوقاتی خوش به یادگار بگذاریم. همچنین به مناسبت شب آخر سفر، شام را میزبان شما خواهیم بود.

روز دوازدهم:

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! امروز هتل را به سمت فرودگاه ترک میکنیم تا حداقل سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشیم. از استرالیا به سمت تهران رهسپار می‌شویم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار با همسفران خداحافظی می کنیم، اگر چه می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com