oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور ژاپن

رفت
سه شنبه
برگشت
جمعه
طول سفر
10 شب و 9 روز
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

3980 دلار + 795.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور ژاپن

روزهای رفت

سه شنبه

روزهای برگشت

جمعه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

تجملاتی

سطح سختی

متوسط(میانگین)

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

قطار

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Emirates Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

بروشور

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

راهنما تور

ویزا توریستی

نوع تور

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی ژاپن

روز اول:

سفر ما از سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم تا راهی شهر اوزاکا ژاپن شویم.

روز دوم:

در طول گشت امروز از قصر سلطنتی اوزاکا که از مهم‌ترین شاخصه‌های توریستی شهر است، منطقه تجاری اومِدا با آسمان خراش‌های بلندش و رصدخانه باغ معلق بازدید می‌کنیم. در ادامه سوار بر یکی از بزرگ‌ترین چرخ و فلک های جهان می‌شویم تا منظره‌ای بی‌نظیر از این شهر را نظاره‌گر باشیم. در طول این گشت پرماجرا همچنین از پارک نامبا، مراکز خرید منطقه آمریکامورا و منطقه توریستی و پر زرق و برق دوتونباری بازدید به عمل می‌آوریم و در پایان به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. فراموش نکنید که در گشت امروزمان یک وعده ناهار هم مهمان ایوار هستیم.

روز سوم:

امروز با یکی از زیباترین شهرهای ژاپن، پایتخت هزار ساله امپراطوری باستانی آن و دارنده گنجینه ای از میراث‌های ثبت شده جهانی یعنی شهر سحر انگیز کیوتو آشنا می‌شویم. در گشت امروز از مهم‌ترین و زیباترین آثار تمدن و فرهنگ غنی ژاپنی مانند معابد بودایی بسیار زیبای کیومیزو درا، قصر طلایی و همچنین جاذبه‌های طبیعی بی نظیر این شهر همچون دریاچه بسیار زیبای آراشی یاما دیدار کرده و با قدم زدن در جنگل های بامبو، به طور قطع خاطراتی به یاد ماندنی برایمان رقم خواهد خورد.

روز چهارم:

امروز پس از صرف صبحانه به دیدار سومین بخش کلان شهرِ «کئی هان شین» یعنی شهر کوبه می‌رویم. در این گشت از مهم‌ترین دیدنی‌های شهر مانند محله چینی‌ها، کوه روکو، باغ گیاه شناسی روکو و بندرگاه دیدار کرده، به سراغ یک وعده ناهار در یکی از رستوران‌های کوبه می‌رویم و با سوار شدن بر تله کابین روکو، گشتی مفرح بر فراز طبیعت زیبای اطراف شهر نیز خواهیم داشت.

روز پنجم:

امروز صبح هتل خود در اوزاکا را به مقصد شهر توکیو، که با یک دنیا دیدنی چشم انتظار ماست ترک می‌کنیم. طی مسیر حدودا 500 کیلومتری اوزاکا به توکیو به لطف قطار سریع السیر «شین کانزن» تنها دو ساعت و نیم به طول می‌انجامد. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، با استفاده از توضیحات راهنما با پایتخت بزرگ و زیبای ژاپن بیشتر آشنا خواهیم شد.

روز ششم:

امروز صبح را با گشتی تمام روز در پرجمعیت‌ترین شهر جهان آغاز می‌کنیم. در این گشت از نمای بیرونی قصر امپراطوری، معبد بودایی آزاکوزا، معبد سنسو، خیابان و بازار ناکامیزه، خیابان گینزا، برج توکیو (بلندترین برج مخابراتی جهان)، خلیج توکیو بازدید کرده و همچنین گشتی با قایق بر روی رودخانه سومیدا نیز خواهیم داشت. گفتنی است که وعده ی شام را مهمان ما خواهید بود.

روز هفتم:

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با ثبت نام در یکی از برنامه‌های پیشنهادی راهنما از سایر جاذبه‌های دیدنی این شهر پرهیاهو و پرجاذبه دیدار کنیم. گشتی یک روزه در پارک تفریحی دیزنی لند می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب پیشنهادی باشد. بازدید از قصر امپراطوری ژاپن می‌تواند انتخاب دیگر ما باشد. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و هزینه اجرای آن ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز هشتم:

در چهارمین روز اقامتمان در توکیو، با یک گشت تمام روز با همراهی راهنمای محلی، به بازدید از منطقه هاکونه و یکی از معروف‌ترین چشم اندازهای جهان یعنی کوه فیجی خواهیم رفت. ابتدا در دریاچه آشی، لذت قایق سواری را تجربه خواهیم کرد سپس با استفاده از تله کابین (در صورت وجود شرایط جوی مساعد) صعودی خاطره انگیز بر فراز کوه فیجی خواهیم داشت و از مناظر زیبای دشت و کوه لذت برده و روز پرهیجانی را در دل طبیعتی آرامش بخش سپری خواهیم کرد. در هاکونه هم یک وعده ناهار را میزبان شما خواهیم بود.

روز نهم:

امروز با توجه به وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با کمک گرفتن از پیشنهادات راهنما، نادیده‌های بیشتری از توکیو را ببینیم. پیشنهاد می‌کنیم سری به محله‌های جالب برای خرید بزنید و بعد از آن خودتان را به یک شام دلچسب در بهترین رستوران های توکیو دعوت کنید. در آخر شب هم می‌توانید سری به چهار راه پرتکاپوی شیبویا بزنید.

روز دهم:

سرانجام سفر پرخاطره‌ی ما به پایان رسید! پس از تحویل دادن اتاق‌ها با اتوبوس اختصاصی به سمت فرودگاه ناریتا حرکت می‌کنیم تا رهسپار تهران شویم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه با همسفران خداحافظیمی کنیم، اگر چه می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com