oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور کرواسی

رفت
چهارشنبه
برگشت
جمعه
طول سفر
10 روز و 9 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

2780 یورو + 495.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور کرواسی

روزهای رفت

چهارشنبه

روزهای برگشت

جمعه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

متوسط(وسط)

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

هلیکوپتر

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Turkish Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

راهنما بین شهری

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

پرواز/بلیط داخلی

ویزا توریستی

نوع تور

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی کرواسی

روز اول:

سفر ما از سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می کنیم. سپس فرودگاه امام خمینی را به مقصد زاگرب ترک می‌کنیم. پس از ورود به زاگرب و کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، در اولین بعد از ظهر ورودمان به زاگرب، گشتی کوتاه خواهیم داشت تا با این شهر استثنایی بیشتر آشنا شویم.

روز دوم:

امروز با زاگرب، یکی از دیدنی ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور کرواسی، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز با همراهی راهنمای محلی به بازدید از نمای بیرونی تئاتر ملی کرواسی، نمای بیرونی سالن کنسرت واتسلاو لیسینسکی، کلیسای جامع، ساختمان پارلمان، ایستگاه راه آهن و ... خواهیم رفت. در پایان گشت می توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهاد راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه های زاگرب لذت ببریم.

روز سوم:

روز سوم اقامتمان در زاگرب با گشتی دیگر در این شهر باشکوه آغاز می شود. امروز به قصد دیدن پارک ملی حیرت انگیز زاگرب و آبشار‌هایش (که از آثار ثبت جهانی یونسکو است) از هتل خارج می شویم. بعد از ظهر را در اختیار داریم تا نظاره‌گر ساختمان پارلمان و دفتر ریاست جمهوری کرواسی باشیم و بعد از قدم زدن در خیابان‌های زاگرب، لذت خوردن غذاهای کرواسی را تجربه کنیم.

روز چهارم:

روز ترک زاگرب و حرکت به سمت اسپلیت فرا رسید. امـروز با یک سفر زمینی‌ رهسپار اسپلیت می‌شویم، البته قبل از آن و در میانه مسیر گشتی کوتاه در شهر زادار را خواهیم داشت. با رسیدن به اسپلیت به سمت هتل روانه خواهیم شد. پس از تحویل گرفتن اتاق ها و استراحتی کوتاه، فرصتی در اختیار داریم تا با شهر دوم سفرمان بیشتر آشنا شویم.

روز پنجم:

امروز با اسپلیت، دومین شهر بزرگ کرواسی ، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. از نقاط برجسته شهر اسپلیت می‌توان به نمای بیرونی کاخ معروف دیوکلتیان، موزه باستان شناسی و موزه هنر کرواسی یعنی ایوان مستروویچ اشاره کرد. مرکز گردشگری اصلی اسپلیت در شرق خیابان ساحلی آن قرار دارد که می توان برخی از بهترین رستوران‌ها، سرگرمی‌ها و هتل‌ها را در آن پیدا کرد. در پایان گشت می توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهادات راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه های اسپلیت لذت ببریم.

روز ششم:

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم از سایر جاذبه‌های شهر بازدید نماییم یا سری به مراکز خرید شهر بزنیم.

روز هفتم:

به روز‌های پایانی سفر نزدیک می‌شویم؛ امروز با یک سفر زمینی‌ رهسپار دوبرونیک می‌شویم. بعد از ظهر امروز، فرصتی خواهیم داشت تا در یک گشت کوتاه، با آخرین شهری که در آن اقامت داریم بیشتر آشنا شویم.

روز هشتم:

دومین روز اقامتمان در دوبروونیک را با گشتی تمام روز شروع خواهیم کرد. این شهر در اواخر قرن 20 میلادی، به دلیل حضور آثار مهم تاریخی جزو میراث فرهنگی سازمان جهانی یونسکو ثبت شد. صبح امروز در طی گشتی تمام روز و با همراهی راهنمای محلی، بیشتر با این شهر آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر است که در طی این گشت از بافت قدیم شهر، کلیسای جامع، خیابان استرادون و دیوارهای شهر قدیم دوبروونیک در بخش تاریخی این شهر توریستی که بلیت آن از قبل تهیه شده است، بازدید بعمل خواهیم آورد.

روز نهم:

به آخرین روزهای سفر نزدیک می شویم. امروز و در آخرین شب اقامتمان در دووبرونیک و کرواسی شگفت انگیز، این فرصت را خواهیم داشت تا در گشتی نیم روز به بازدید از یکی از جزایر جنوبی دوبروونیک به نام کاوتات برویم و زمانی را صرف آرامش در این شهر زیبا کنیم.

روز دهم:

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید؛ لازم است که حداقل ۳ سـاعت قبـل پـرواز درفرودگاه دوبرونیک حاضر باشیم. این شهر را به سمت فرودگاه استانبول ترک می‌کنیم. بعد از طی شدن مدت ترانزیت، به سمت تهران پرواز خواهیم کـرد. بعد از عبور از بخش کنتـرل گذرنامـه و دریافـت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارایه به سفارت به راهنما تحویل می دهیم و بـا همسفران خداحافظی می کنیم، اگر چه می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com