oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

رفت
جمعه
برگشت
پنجشنبه
طول سفر
14 روز و 13 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

3480 یورو + 495.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

روزهای رفت

جمعه

روزهای برگشت

پنجشنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

متوسط(وسط)

سطح سختی

متوسط(میانگین)

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Turkish Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

بروشور

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

پرواز/بلیط داخلی

راهنما تور

اخذ ویزای شنگن

نوع تور

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. در فرودگاه بارسلون، پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها از راهنما و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان در بارسلون لذت ببریم.

روز دوم:

در اولین روز اقامتمان در بارسلون در گشتی نیم روزه با همراهی راهنمای محلی به بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا رفته و تلفیق زیبای هنر مدرن با باورهای مذهبی را خواهیم دید. پس از پایان گشت می‌توانیم به پیشنهاد راهنما از جاذبه‌های چشم‌نواز دیگر بارسلون نظیر کازا میلا، کازا باتیو یا پارک گوئل دیدن کرده و در شب، خودمان را به یک فنجان قهوه در خیابان رامبلا دعوت کنیم.

روز سوم:

با توجه به وقت آزادی که امروز در اختیار ماست، می‌توانیم به پیشنهاد راهنما در یکی از گشت‌های اختیاری بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، تپه مونجوئیک، موزه‌‌های پیکاسو، خوان میرو و دیگر جاذبه‌های شهر شرکت کنیم یا از چشم‌انداز بالای کوه تیبیدابو لذت ببریم.

روز چهارم:

امروز صبح از بارسلون به مقصد بیلبائو حرکت می‌کنیم. از فرصتی که سفر زمینی در اختیارمان می‌گذارد استفاده می‌کنیم و در میان مسیر، از شهر زیبای زاراگوزا و کاخ الجعفریه نیز بازدید خواهیم داشت. سپس مسیرمان را ادامه داده و به بیلبائو می‌رسیم و در هتل محل اقامتمان مستقر می‌شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها از راهنما و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین شب سفرمان در بیلبائو لذت ببریم.

روز پنجم:

گشت امروز در بیلبائو با همراهی راهنمای محلی آغاز می‌شود. در این گشت از کلیسای جامع سانتیاگو مربوط به قرن ۱۴ میلادی که در مرکز شهر قدیمی واقع شده است بازدید به عمل می‌آوریم. در پایان گشت می‌توانیم به همراه راهنما به بازدید از موزه گوگنهایم بپردازیم.

روز ششم:

امروز صبح بیلبائو را به قصد مادرید ترک خواهیم کرد اما مجدد در میان راه، توقف کوتاهی در شهر بورگوس خواهیم داشت و از کلیسای جامع این شهر بازدید می‌کنیم. پس از گشتی کوتاه در این شهر، در ادامه مسیر به مادرید پایتخت و بزرگ‌ترین شهر اسپانیا می‌رسیم. پس از تحویل گرفتن اتاق‌ها و استراحتی کوتاه این فرصت را در اختیار داریم که با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه در این شهر بپردازیم.

روز هفتم:

امروز نوبت گشت شهر مادرید است که از صبح تا ظهر به طول خواهد انجامید. در گشت امروز به همراه راهنمای محلی از کاخ سلطنتی بازدید به عمل خواهیم آورد و همچنین از خیابان‌ها و میادین اصلی و معروف این شهر مانند میدان اسپانیا، گران ویا، میدان سیبلس، میدان پلازا مایور، کاستیانا و میدان خورشید عبور خواهیم کرد.

روز هشتم:

در وقت آزاد امروز این فرصت در اختیار ماست تا نادیده‌های بیشتری را از این شهر ببینیم و یا به پیشنهاد راهنما به بازدید از موزه پرادو، میدان گاوبازی مادرید و یا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بپردازیم. همچنین می‌توانیم به شهر زیبای تولدو برویم كه تاريخی كهن دارد.

روز نهم:

امروز مادرید را به مقصد مالاگا ترک خواهیم کرد اما مانند روز‌های گذشته، این فرصت در اختیار ماست که بهره بیشتری از سفر زمینی خود ببریم و در میان راه، توقفی در شهر زیبای گرانادا داشته باشیم و از کاخ معروف الحمرا بازدید کنیم. پس از ترک گرانادا در ادامه مسیر به مالاگا خواهیم رسید. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین شب سفرمان در مالاگا لذت ببریم.

روز دهم:

در اولین روز اقامتمان در مالاگا که یکی از بنادر بزرگ اروپا محسوب می‌شود، گشتی چند ساعته خواهیم داشت که با همراهی راهنمای محلی آغاز می‌شود و تا حدود ظهر ادامه خواهد داشت. در گشت امروز از قلعه جیبرالفارو، پارک ملی و چند مکان دیگر بازدید می‌کنیم.

روز یازدهم:

با وقت آزاد امروز این فرصت وجود دارد که با استفاده از پیشنهادات راهنما گوشه‌هایی دیگر از این شهر زیبا را در آخرین روز اقامتمان در اسپانیا ببینیم. می‌توانیم به همراه راهنما از موزه‌های معروف، باغ‌های گیاهشناسی یا کلیسای جامع مالاگا بازدید به عمل آوریم. همچنین می‌توانیم سری به مراکز خرید بزنیم و شب‌هنگام در یکی از رستوران های شهر، یک شام اسپانیایی میل کنیم.

روز دوازدهم:

پس از ۱۱ روز اقامت در کشور زیبای اسپانیا، امروز صبح مالاگا را به قصد دیدن دیگر پایتخت شبه جزیره ایبری یعنی لیسبون ترک خواهیم کرد. در میان راه، از فرصتی که سفر زمینی در اختیار ما قرار داده است استفاده کرده و از شهر زیبای سویا بازدید خواهیم کرد. سپس مسیرمان را به سمت لیسبون ادامه می‌دهیم. پس از ورود به هتل و تحویل گرفتن اتاق‌ها، مانند شهرهای قبل ساعاتی را در اختیار داریم تا با استفاده از پیشنهادات راهنما گوشه‌هایی از پایتخت زیبای کشور پرتغال را ببینیم.

روز سیزدهم:

صبح امروز از هتل خارج شده تا به همراه گروه و راهنمای محلی از مرکز شهر لیسبون، ميدان ماركوس د پومبال، خيابان ليبرداد، ميدان روسيو، طاق پيروزی آگوستو و خيابان آگوستو عبور خواهیم کرد، در ادامه نیز از صومعه جرونیموی مقدس نیز دیدن می‌کنیم. در پایان گشت فرصت آزاد در اختیار داریم تا پیش از بازگشت به هتل در ساحل زیبای شهر قدم بزنیم. بازدید از برج بلم، آسانسور سانتا ژوستا، پل ۲۵ آپریل و میدان رستاورادوریس را از قلم نیندازید.

روز چهاردهم:

وقت آزاد امروز این فرصت را به ما می‌دهد تا به همراه گروه در یکی از برنامه‌های پیشنهادی راهنما شرکت کنیم. معمولاً برنامه بازدید از شهر سینترا از میراث جهانی یونسکو پیشنهاد می‌شود و می‌توانیم با معماری قرن نوزدهم اروپا از نزدیک آشنا شویم. همچنین در روز آخر سفرمان شام را میهمان ایوار خواهیم بود.

روز پانزدهم:

امروز از لیسبون راهی تهران خواهیم شد. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می کنیم، اگر چه می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود و در سفرهای بعدی میزبان شما خواهیم بود.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com