oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور کانادا

رفت
پنجشنبه
برگشت
پنجشنبه
طول سفر
15 روز و 14 شب
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

6980 دلار + 995.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور کانادا

روزهای رفت

پنجشنبه

روزهای برگشت

پنجشنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

تجملاتی

سطح سختی

متوسط(میانگین)

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

هلیکوپتر

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Turkish Airlines

خدمات تور

بیمه مسافری

بطری آب

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه بوفه

پرواز/بلیط داخلی

راهنما تور

ویزا توریستی

نوع تور

ورزش های آبی

نقاط ناشناخته

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی کانادا

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم تا رهسپار ونکوور شویم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما با اتوبوس به سمت به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه در اولین بعدازظهر ورودمان به این شهر زیبا فرصتی داریم تا با استفاده از پیشنهادات راهنما، گوشه هایی از این شهر را ببینیم.

روز دوم:

در اولین گشت شهری‌مان در ونکوور، به همراهی راهنمای محلی به بازدید شهر می رویم و از جاذبه هایی مانند پارک استنلی، خلیج انگلیسی ها، محله چینی ها و ساعت بخار معروف آن بازدید به عمل می آوریم.

روز سوم:

امروز از فرصت آزادی که در اختیارمان است استفاده می کنیم و زمانی را برای گشت و گذار در شهر اختصاص می‌دهیم و یا می‌توان یکی از برنامه های اختیاری راهنما مانند «بازدید از تپه ی گروز» را انتخاب کرد تا با سایر همسفران از لذت کشف گوشه و کنار ونکوور بهره‌مند شویم و شهر را از فراز آسمان‌ها ببینیم. همچنین امروز می‌توانیم سری به مراکز خرید ونکوور بزنیم.

روز چهارم:

امروز در یک گشت شهری تمام روز، به همراهی راهنمای محلی، هتل را ترک کرده تا با کشتی تفریحی به سوی منطقه ی جذاب ویکتوریا برویم. گشت امروز ما شامل بازدید از زیباترین باغ گل جهان معروف به باغ بوچارت و گشت نمای عمومی جزیره شامل یادمان‌های تاریخی شهر، دانشگاه ویکتوریا، پارک بیکن، موزه رویال کلمبیا، پارک ساندربرد، ساختمان‌های پارلمان و عمارت‌های مجلل بالای شهر می‌شود.

روز پنجم:

در آخرین روز اقامتمان در ونکوور این فرصت را داریم که با استفاده از زمان آزادمان، وقتی را به شکم گردی اختصاص دهیم پر در یکی از رستوران های شهر، خودمان را به یک وعده غذای کانادایی مهمان کنیم. همچنین می‌توانیم با کمک راهنما و در قالب یک گشت اختیاری، از آکواریوم ونکوور بازدید کرد.

روز ششم:

وقت آن رسیده است که با ونکوور خداحافظی کرده و با یک پرواز داخلی راهی مونترال شویم. پس از فرود هواپیما در فرودگاه مونترال و دریافت بار، به هتل محل اقامتمان در مونترال منتقل می‌شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه در اولین بعد از ظهر ورودمان به این شهر زیبا، فرصتی داریم تا با استفاده از پیشنهادات راهنما، گوشه‌هایی از این شهر زیبا را ببینیم.

روز هفتم:

در دومین روز اقامتمان در مونترال، در یک گشت نیم روزه، بخشی از میراث فرهنگی منطقه فرانسه زبان کانادا را بازدید خواهیم کرد که شامل کلیسای نوتردام، مناطق تجاری و مسکونی شهر، قسمت تاریخی شهر مونترال و محله لاتینی ها، پارک المپیک و باغ های گل و گیاه می‌شود. همچنین قبل از پایان تور در بلندای تپه رویال از دانشکاه معروف مک گیل عبور خواهیم کرد. باقی روز را در اختیار خواهیم داشت تا سری هم به مراکز خرید مونترال بزنیم.

روز هشتم:

امروز پس از صرف صبحانه و در آخرین روز اقامتمان در مونترال، صبح زود هتل را به قصد بازدید از شهر کبک ترک خواهیم کرد؛ شهری که مردم آن ریشه‌ی فرانسوی داشته و همگی به این زبان تکلم می‌کنند. در کبک از شهر شامل دشتهای آبراهام، رویال پالاس و بناهای قدیمی شهر بازدید خواهیم کرد.

روز نهم:

امروز صبح از هتل مونترال به مقصد تورنتو حرکت می‌کنیم. وقتی به تورنتو برسیم، بعد از ظهر را در اختیار داریم تا در یک گشت نیم روز سری به فروشگاه های شهر زده (مانند مرکز خرید معرف ایتون) و از زمان آزادی که در اختیار داریم به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

روز دهم:

امروز هتل را به قصد دیدن قصر باشکوه کازا لوما ترک می‌کنیم و بعد از ظهر را در اختیار داریم تا به همراهی راهنمای محلی از جاذبه هایی مانند مرکز شهر، ساختمان شهرداری قدیم و ساختمان شهرداری جدید، یورک ویل، دانشگاه تورنتو، اسکای دام، برج سی اِن و اسکله‌ی شهر نیز بازدید کنیم.

روز یازدهم:

در آخرین روز اقامتمان در تورنتو، وقت آزاد این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بخش‌های دیگری از تورنتو را که تا به امروز ندیده‌ایم با کمک گرفتن از پیشنهادات راهنما تجربه کنیم و با انتخاب یکی از تورهای پیشنهادی راهنما، همراه با سایر همسفران به بازدید دیگر جاذبه‌های شهر برویم. همچنین این فرصت را داریم تا سری به یکی از رستوران های شهر بزنیم.

روز داوازدهم:

زمان آن رسیده است که با تورنتو و تمامی زیبایی هایش خداحافظی و به سمت نیاگارا حرکت کنیم. به همین دلیل، امروز صبح، پس از صرف صبحانه در یک سفر کوتاه زمینی راهی نیاگارا می‌شویم. پس از رسیدن به هتل محل اقامتمان و تحویل کلید‌ها و استراحتی کوتاه، گشتی در منطقه خواهیم داشت.

روز سیزدهم:

امروز در دومین روز اقامتمان در نیاگارا، در گشتی نیم روزه و با همراهی راهنمای محلی، به بازدید یکی از عجایب هفتگانه طبیعی جهان می رویم و این فرصت را داریم تا آبشار باشکوه نیاگارا را از نزدیک ببینیم. در پایان این گشت مهیج، این فرصت را داریم تا به هتل بازگردیم و یا زمان بیشتری را به گشت و گذار اختصاص دهیم.

روز چهاردهم:

سومین روز اقامتمان در نیاگارا نیز با گشتی دیگر در این شهر باشکوه آغاز می‌شود. امروز نیز با همراهی راهنمای محلی، هتل را به قصد بازدید از دهکده‌ی نیاگارا ترک می‌کنیم. در پایان گشت می‌توان به هتل بازگشت و یا با کمک راهنما به کشف گوشه و کنار شهر پرداخت.

روز پانزدهم:

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! از فرودگاه تورنتو رهسپار تهران خواهیم شد. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، با همسفران خداحافظی می‌نمائیم؛ هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com