oraman
oraman
این تور در یک نگاه

تور ایندوچاینا

رفت
یکشنبه
برگشت
چهارشنبه
طول سفر
10 شب و 9 روز
تاریخ اعتبار
تابستان 1403
شروع قیمت ها از

2080 دلار + 695.000.000 ریال

رزرو تلفنی

26570297 9821+

اطلاعات هتل

نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بدون تخت موقعیت توضیحات

اطلاعات سفر

عنوان

تور ایندوچاینا

روزهای رفت

یکشنبه

روزهای برگشت

چهارشنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

هزینه

اقتصادی

سطح سختی

متوسط(میانگین)

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

اتوبوس VIP

ملزومات مورد نیاز

کفش مخصوص راه پیمایی

کفش آب

عینک شنا

لباس شنا

کرم ضد آفتاب

دمپایی

لوازم شخصی حمام

مدارک شناسایی

عینک آفتابی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

شرکت های هواپیمایی

Qatar Airways

خدمات تور

بیمه مسافری

راهنما بین شهری

بروشور

اینترنت رایگان

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

پرواز/بلیط داخلی

راهنما تور

ویزا توریستی

نوع تور

ورزش های آبی

تور سافاری و حیات وحش

نقاط ناشناخته

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

مسافرت با کشتی

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

برنامه سفر

برنامه سفر تور گروهی ایندوچاینا

روز اول:

سفر ما با پرواز به شهر هانوی، دومین شهر بزرگ کشور ویتنام، با قدمت 3000 سال آغازمی شود. پس از رسیدن به هتل و تحویل گرفتن اتاق ها زمان آزاد برای استراحت و اقامت در هتل را خواهیم داشت.

روز دوم:

پس از صرف صبحانه و به گشت داخل شهر هانوی می پردازیم، بازدید از میدان بادینه، مقبره هوشیمین، محل دفن هو چی مین، رهبر انقلابی مردم ویتنام را خواهیم داشت. زمانی را برای صرف ناهار اختصاص می دهیم، در ادامه به گشت در باغ گیاه شناسی، معبد ادبیات و خرید پرداخته و در نهایت به هتل رفته و به استراحت و اقامت می پردازیم.

روز سوم:

در این روز بعد از صرف صبحانه، به کشتی کروز رفته و از خلیج زیبای هالونگ بی، که یکی از میراث های جهانی یونسکو است و متشکل از کوههای آهکی بسیار شگفت انگیز و غارهای استلاکتیتی فوق العاده زیبا و جزایر متعدد و دهکده های زیبای ماهیگیری است دیدن می کنیم؛ حال زمان صرف نهار می رسد، بعد از این گشت و گذار در شهر به کشتی کروز بازگشته و شب هنگام مدتی را برای ماهیگیری و صرف شام اختصاص می دهیم و اقامتمان را خواهیم داشت.

روز چهارم:

بعد از صرف صبحانه و لذت دیدن طلوع زیبای خورشید در کشتی کروز، به بازدید از مناظر بکر و غارهای زیبای آهکی رفته و به اسکله بازگشته و هالونگ بی را با تجربه های جذاب و به یادماندنی ترک می کنیم. در ادامه به فرودگاه رفته و به سمت لانگ پرابانگ پرواز می کنیم. پس از رسیدن به هتل و تحویل گرفتن اتاق ها کمی به استراحت می پردازیم.

روز پنجم:

بعد از صرف صبحانه، شروع گشت شهری و بازدید از معبد و کاخ سلطنتی، معبد یا وات زینگ تونگ و ... را خواهیم داشت؛ سپس صرف نهار و حرکت به سمت آبشار خوانسگی، رسیدن به آبشار گشت در اطراف آبشار بازدید از پناهگاه خرس ها و پیاده روی در جنگل، راهپیمایی به تپه "مونت فوسی" و تماشای غروب آفتاب بر فراز شهر، تماشای غروب آفتاب در مکونگ، پیاده روی در بازار شبانه لانگ پربنگ، اقامت در لانگ پرابانگ.

روز ششم:

بعد از صرف صبحانه سوار شدن به کروز و حرکت بر روی رودخانه مکونگ، توقف در زینگ من و بازدید از غار آهکی، صرف نهار در طبیعت بازدید از غار پاکو، گشت اختیاری بازدید از روستا و برگشت به هتل و استراحت.

روز هفتم:

صرف صبحانه در هتل و ترانسفر به فرودگاه لانگ پربنگ جهت پرواز به سیم ریپ سپس ترانسفر به هتل محل اقامت و استراحت. بعدظهر وقت آزاد برای گشت و گذار در شهر سیم ریپ و سپس اقامت در سیم ریپ.

روز هشتم:

صرف صبحانه در هتل شروع گشت شهری و بازدید از آنگکوروات، بزرگترین بنای مذهبی جهان، صرف نهار در رستوران محلی، در ادامه گشت و بازدید از معابد، و در پایان روز صعود به قله کوه یا معبد باخن برای مشاهده غروب آفتاب دیدنی و جذاب، سپس بازگشت به هتل و شب در سیم ریپ.

روز نهم:

صرف صبحانه، حرکت با وسیله نقلیه توریستی به فنون پن، صرف ناهار در رستوران محلی، درمسیر شما فرصت عکاسی از زندگی روزمره مردم محلی و روستایی و همچنین بوفالوهای آبی که در سرتاسر جاده سرگردان هستند را خواهید داشت، بعد از رسیدن به فنون پن، ترانسفر به هتل و استراحت.

روز دهم:

صرف صبحانه در هتل، شروع گشت شهری و بازدید از کاخ سلطنتی، موزه ملی، وات پنوم، بنای یادبود استقلال، بازار قدیم. بعد از ظهر بازدید از بنای تاریخی ویکتوریا و لذت بردن از غروب آفتاب بر روی رودخانه مکونگ، اقامت در هتل فنوم پن.

روز یازدهم:

وقت آزاد و تراسفر به فرودگاه فنون پن و بازگشت به تهران.

مشاوره و رزرو تور

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تماس 26570297 9821+

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌ خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

captcha

اطلاعات آژانس

آدرس :

لواسان، بلوار امام خمینی، شورکاب، ساختمان تجاری ایلیا، پلاک986، طبقه 1، واحد 102

شماره تماس : 26570297 9821+
ایمیل : info@oramanota.com